مگ بلاگ

هدست ویژن پرو اپل بالاخره تاریخ عرضه را دریافت می کند: زمانی که می رسد

هدست ویژن پرو اپل بالاخره تاریخ عرضه را دریافت می کند: زمانی که می رسد

ویژن پرو با استفاده از پلتفرم جدید ویژن او اس متمرکز بر واقعیت مجازی اپل، دارای یک رابط کاربری سه بعدی و سیستم ورودی منحصر به فرد است که به طور کامل توسط چشم ها، دست ها و صدای کاربر کنترل می شود.

کاربران Vision Pro از روز اول به بسیاری از برنامه‌ها در دسته‌های مختلف دسترسی خواهند داشت. از جمله برنامه‌های قابل توجه می‌توان به برنامه‌های همکاری مانند Fantastic، Freeform، JigSpace و Slack و بازی‌هایی مانند NBA 2K24 Arcade Edition، Sonic Dream Team، Game Room، اشاره کرد. چه گلف، و سوپر میوه نینجا.

Vision Pro به کاربران اجازه می دهد تا FaceTime را مانند قبل تجربه کنند و به همه افراد در تماس اجازه می دهد تا در اندازه واقعی ظاهر شوند. این تجربه با صدای فضایی بیشتر می‌شود و به نظر می‌رسد که صدای هر فرد از جهت کاشی او می‌آید. علاوه بر FaceTime، Vision Pro از برنامه‌های کنفرانس ویدیویی شخص ثالث مانند Zoom، Cisco Webex و Microsoft Teams نیز پشتیبانی می‌کند.

نمایشگرهای دوقلو Vision Pro با استفاده از تراشه آزمایش شده و آزمایش شده M2 اپل و تراشه کاملاً جدید R1 که ورودی 12 دوربین و پنج سنسور را پردازش می کند، در مجموع دارای 23 میلیون پیکسل هستند. همچنین دارای ویژگی EyeSight است که در مورد آن بسیار صحبت شده است که به کاربر اجازه می‌دهد فردی را که به او نزدیک می‌شود ببیند و همچنین به فرد نزدیک‌کننده اجازه می‌دهد چشم‌های کاربر را ببیند.

Apple Vision Pro یکی از مهم‌ترین محصولات اپل در سال‌های اخیر و اولین تلاش آن در یک دسته محصول کاملاً جدید از زمان معرفی اپل واچ است. عملکرد آن نقش مهمی در شکل‌دهی مسیر پیشرفت‌های آینده در فضای هدست واقعیت ترکیبی خواهد داشت.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید