مگ بلاگ

هدفون یا هدفون به گوش شما آسیب می رساند؟ در اینجا مواردی وجود دارد که ممکن است این مشکل را برطرف کند

هدفون یا هدفون به گوش شما آسیب می رساند؟  در اینجا مواردی وجود دارد که ممکن است این مشکل را برطرف کند

در سال 2023، ایندیپندنت گزارش داد که چگونه استریم کننده توییچ “Curtoss” که در حال تراشیدن سر خود برای امور خیریه بود، به دلیل استفاده طولانی مدت از هدفون، از پیدا کردن فرورفتگی روی پوست سر خود شوکه شد. اگرچه فرورفتگی سر احتمالاً یک مشکل موقتی است که با گذشت زمان بهبود می‌یابد و برای او دردی ایجاد نمی‌کند، اما زمانی که چیزی با دستگاه شما درست نیست، این یک نشانه بسیار بصری است.

با وجود هدفون های بسیار زیادی که ارزش خرید در بازار را دارند، تناسب آن قطعاً عاملی است که انتخاب می کنید کدام یک را به خانه ببرید. از آنجایی که سر هر فرد کمی متفاوت است، هیچ طرح کاملی برای همه وجود ندارد.

وقتی صحبت از هدفون به میان می‌آید، سه طرح رایج وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید: داخل گوش، روی گوش و روی گوشی. علاوه بر این، چند فاکتور وجود دارد که باید هنگام در نظر گرفتن راحتی در نظر بگیرید، مانند وزن و مواد.

به عنوان مثال، شما می خواهید هدفونی با هدبند که به اندازه کافی سفت باشد تا بالشتک های گوش در جای خود بمانند، اما نه آنقدر سفت که در گوش بیرونی خود احساس بی حسی کنید. در مورد پدهای گوش، مقدار لایه و مواد استفاده شده می تواند بر میزان تنفس آن تأثیر بگذارد.

قبل از خرید هدفون یا هدفون، بهتر است نظرات سایر کاربرانی که مدل مشابهی دارند را بررسی کنید. پس از آن، می توانید به یک فروشگاه فیزیکی مراجعه کرده و آنها را روی خودتان امتحان کنید. اگر آنها را از یک خرده‌فروش آنلاین خریداری می‌کنید، می‌توانید بررسی کنید که آیا آنها سیاست‌های بازگشتی دارند که تغییر نظر را پوشش می‌دهد یا خیر.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید