مگ بلاگ

هدفون 2024 ساخته شده برای صدای تلویزیون

هدفون 2024 ساخته شده برای صدای تلویزیون

با این حال، هیچ کدام به اندازه رویکرد Sonos برای استفاده واقعی مناسب نیستند. این شرکت نام خود را با انجام کارهای پیچیده – مانند همگام سازی صدا در چند بلندگو – در حالی که همه آن را آسان به نظر می‌رساند، به دست آورد، و ادغام Ace با Arc دارای همان جلا دادن است. کلید محتوا را برای چند ثانیه نگه دارید و ناگهان صدای تلویزیون از طریق هدفون شما می آید. دکمه را دوباره نگه دارید و دوباره عوض می شود. هیچ مکث، صدای عجیب و غریب، و هیچ وقفه ای در همگام سازی با آنچه روی صفحه است وجود ندارد.

فراتر از سازگاری اولیه با Arc، محدودیت‌هایی نیز وجود دارد. بزرگترین آن این است که در حال حاضر تنها یک مجموعه هدفون قابل استفاده است: والدین را فراموش کنید که هر دو با مجموعه خودشان فیلم تماشا می کنند، در حالی که بچه ها بدون مزاحمت در طبقه بالا می خوابند. همچنین هیچ راهی برای کنترل Ace's TV Audio Swap از نوار صوتی وجود ندارد، فقط از طریق هدفون یا در برنامه Sonos، و در حال حاضر برای راه اندازی اولیه به یک دستگاه iOS نیاز دارید (البته بعد از آن از تعویض صدای تلویزیون استفاده نکنید. Sonos می گوید پشتیبانی از راه اندازی اندروید در راه است). Ace به نزدیکی و برخی هوشمندی‌های دیگر – مانند نوارهای صوتی در حال حاضر فعال – متکی است تا بفهمد می‌خواهید صدا را از کدام دریافت کنید. تنها با یک Arc در دست، نتوانستم تست کنم که چقدر خوب کار می کند.

Sonos ممکن است آن را TV Audio Swap بنامد، اما هر چیزی که به نوار صوتی هدایت می شود – چه از یک لپ تاپ، یک کنسول بازی یا یک منبع دیگر – دقیقاً یکسان عمل می کند. اگر در حال پخش موسیقی (مانند Spotify یا Apple Music) به نوار صوتی از طریق برنامه Sonos هستید، به Arc تغییر نخواهد کرد. در عوض، با فشار دادن کلید محتوا، نوار صوتی به حالت HDMI تلویزیون برمی‌گردد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید