مگ بلاگ

هرگز پول خود را در این لوازم جانبی iPad هدر ندهید

هرگز پول خود را در این لوازم جانبی iPad هدر ندهید

Magic Keyboard Folio که در اواخر سال 2022 عرضه شد و برای تکمیل آی‌پد (نسل دهم) ساخته شد، با استقبال پیش‌بینی‌شده توسط اپل مواجه نشد. تقلید لاجیتک نتوانست انتظارات کاربران را برآورده کند. اول از همه، برچسب قیمت باعث افزایش ابروها می شود، با قیمت 249 دلار، بیش از نیمی از قیمت 449 دلاری iPad، و حتی از بسیاری از تبلت های موجود در بازار نیز فراتر می رود. فراتر از نگرانی قیمت، صفحه کلید فاقد ویژگی های اساسی است که در جایگزین های اقتصادی تر وجود دارد. قابل ذکر است که فاقد کلیدهای دارای نور پس زمینه است که یک ویژگی مهم برای تایپ در محیط های کم نور است.

همچنین، مشکل سازگاری مشابه پاسخ اپل به پذیرش USB-C در آیفون 15 وجود دارد. در این مورد، Magic Keyboard Folio انحصاری برای نسل دهم آیپد است و نمی‌توان از آن در مدل‌های دیگر استفاده کرد و همین امر کاربرد آن را محدود می‌کند. چشم انداز سرمایه گذاری 696 دلاری روی اینها قطعاً زمانی که بتوانید یک آیپد پرو 11 اینچی قدرتمندتر با تراشه M2 را فقط با 100 دلار بیشتر خریداری کنید، کمتر جذاب به نظر می رسد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید