مگ بلاگ

هر آنچه باید درباره اپ استور اپل بدانید در سال 2024 تغییر می کند

هر آنچه باید درباره اپ استور اپل بدانید در سال 2024 تغییر می کند

برای مدت طولانی، اپل خدمات استریم بازی مانند Project xCloud مایکروسافت (که اکنون با نام Xbox Cloud Gaming شناخته می شود) را ممنوع کرده است و اخیراً Google Stadia را تعطیل کرده است. تنش ها پس از تعلیق حساب توسعه دهنده اپیک گیمز توسط اپل در اوایل مارس 2024 ادامه یافت.

در اقدامی مشابه به فروشگاه‌های برنامه شخص ثالث، اپل اکنون به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا برنامه‌ها را با مجموعه‌ای از بازی‌ها ارسال کنند نه اینکه کاربران را مجبور به دانلود برنامه‌ها به صورت جداگانه، طبق دستورالعمل DMA کنند، با این تفاوت که این گزینه برای کاربران در سراسر جهان و نه فقط در دسترس خواهد بود. در اتحادیه اروپا این روش بسیار ساده‌تر از آنچه قبلاً مورد نیاز بود (به عنوان مثال، دسترسی به Xbox Cloud Gaming از طریق سافاری) ارائه می‌کند و به گیمرها آزادی ای را می‌دهد که آرزوی آن را داشتند.

همه برنامه‌های پخش بازی باید طبق دستورالعمل‌های بررسی App Store توسط اپل تأیید شوند. این شامل رده‌بندی سنی برنامه میزبان می‌شود، که باید با بالاترین رتبه‌بندی سنی بازی برنامه مطابقت داشته باشد. علاوه بر این بیانیه، اپل همچنین اجازه خرید درون برنامه ای را برای ویژگی های خاص برنامه مانند چت بات ها، مینی بازی ها و پلاگین ها اعلام کرد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید