مگ بلاگ

هر آنچه باید درباره موتور سیکلت اسکرامبلر 2024 Triumph بدانید

هر آنچه باید درباره موتور سیکلت اسکرامبلر 2024 Triumph بدانید

Scrambler برای تطبیق پذیری و مقابله با جاده های باز و زمین های چالش برانگیزتر طراحی شده است. چه مدل ارزان‌تر 400 X را انتخاب کنید و چه مدل رده بالای 1200 XE، باید بدانید که مطابق با نیازهای شما است و آیا هدف مورد نظر را برآورده می‌کند. به این ترتیب، فاکتور حیاتی بعدی این است که خط تولید 2024 چگونه در آفرودها مدیریت می کند.

اگرچه این دوچرخه‌ها کاملاً ماجراجویی نیستند (Triumph مجموعه‌ای از آن‌ها، از جمله Tiger 1200 و Tiger 900 دارد که گاهی اوقات دست کم گرفته می‌شود)، اما Scrambler‌ها بیش از حد قادر به پایین آمدن و کثیف شدن هستند – معمولاً با تأکید بر دومی – زمانی که آنها می خواهند. در سال 2020، Adventure Bike Rider به دستور سازنده، یک Triumph Scrambler 1200 XC را در زمین زیبا و غیرقابل بخشش مزرعه ای در ولز به کار برد.

این دوچرخه که با برخی از مشخصات سری 1200 سال 2024 با گشتاور 110 نیوتن متر و 89 اسب بخار مطابقت داشت، ظاهراً به خوبی از پس این کار برآمد. Ollie Rooke از این رسانه نوشت: “من متوجه شدم که Triumph را در برخی از زمین های سخت با اعتماد به نفسی که بسیار فراتر از تجربه خارج از جاده من است، می چرخم.” او به ویژه موتور قدرتمند دوچرخه و موقعیت ظریف اگزوز و گیره های پا را ستود، که به نظر او اتخاذ و حفظ حالت ایستاده احساس طبیعی تر می کند و امکان دستکاری آسان جهت را فراهم می کند.

نکته گسترده‌تر روک نکته مهمی است: اگر یک اسکرامبلر بتواند سواری را در دنیای اغلب ترسناک آفرود سواری احساس راحتی کند، مطمئناً یک نکته مثبت است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید