مگ بلاگ

هر آنچه باید درباره کارت های ضبط الگاتو برای پخش جریانی کنسول بدانید

هر آنچه باید درباره کارت های ضبط الگاتو برای پخش جریانی کنسول بدانید

قبل از اینکه به جزئیات Elgato 4K X، جدیدترین کارت ضبط مخصوص کنسول بپردازیم، ممکن است بپرسید که چرا حتی به یک دستگاه خارجی نیاز دارید. اکثر کنسول های مدرن، به استثنای Switch و Switch Lite، ابزاری برای پخش مستقیم به پلتفرم مورد نظر شما دارند.

با این حال، هنگام پخش از کنسولی مانند PS5، محدود به پیوند دادن حساب Twitch یا YouTube هستید. این بدان معناست که نمی‌توانید به صورت زنده به حساب‌های Facebook Gaming، Kik یا TikTok خود پخش کنید. یک کارت ضبط نه تنها امکان استریم کردن تقریباً به هر پلتفرم را از هر دستگاه سازگار می دهد، بلکه می توانید نحوه ظاهر جریان را نیز سفارشی کنید.

شخصیت کانال استریم شما می تواند به راحتی هنگام پخش از PS5 یا Xbox از بین برود. در حالی که پخش جریانی به رایانه شخصی خود از طریق کارت ضبط به شما امکان می دهد با نرم افزارهایی مانند OBS کار کنید و تنظیمات چت سفارشی ایجاد کنید، پخش روی کنسول شما را به هر ویژگی که کنسول ارائه می دهد محدود می کند. به عنوان مثال، روکش ارائه شده در PS5 یک موضوع اصلی نظرات بیننده است.

علاوه بر این، اگر یک بازی پخش را محدود کند، مانند فصل پایانی فاینال فانتزی VII کارت های ضبط مجدد می توانند این بلوک را دور بزنند.

شایان ذکر است که Switch Lite را نمی توان با هر ظرفیتی پخش کرد، حتی با کارت کپچر، زیرا خروجی HDMI مانند سوئیچ معمولی را ارائه نمی دهد. بنابراین، در نظر بگیرید که اگر به دنبال یک کنسول جدید هستید و می خواهید مقداری از آن را پخش کنید بازی RPG سوپر ماریو بازسازی

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید