مگ بلاگ

هر آنچه که طرفداران فورد باید درباره موستانگ های Roush بدانند

هر آنچه که طرفداران فورد باید درباره موستانگ های Roush بدانند

موستانگ های روش مرحله دوم و سوم به طور خودکار شامل ارتقاء بسته های سطح پایین تر می شوند. به عبارت دیگر، مرحله 2 همه چیزهای مرحله 1 را دارد اما تغییرات سطح بعدی خود را اضافه می کند. Roush Stage 2 اصلی علاوه بر بهبودهایی در سیستم تعلیق، از جمله میله‌های ضد رول، کمک فنرهای جلو و عقب و مجموعه کاملی از فنرها، بسته‌های Stage 1 و Stage 1 Plus را نیز دریافت کرد. افزونه‌های نیرو منحصراً برای مرحله 3 رزرو شده بودند.

با گذشت سال ها و پیشرفت ماشین ها، موستانگ استیج 2 رویش نیز پیشرفت کرد. قیمت سال 2020 از حدود 13000 دلار بالاتر از خودروی پایه شروع می شود و ارتقاءهای بعدی به بسته های Signature، Competition و Podium تقسیم می شود. مانند مراحل، هر بسته ارتقا یافته همه چیزهایی را که بسته پایین دارد دریافت می کند.

Signature با چرخ‌های 20 اینچی و لاستیک‌های اسپرت، کیت بدنه R9 Aero، اگزوز پرفورمنس، بسته داخلی و سیستم تعلیق مدرج عرضه می‌شود. پکیج Competition همه اینها را می‌پذیرد و مهره‌های قفل‌کننده، اگزوز Roush Active، حالت محفظه موتور و روکش خودرو را اضافه می‌کند. فن‌های Committed Stage 2 می‌توانند برای پکیج Podum چشمه بزنند، که تمام موارد بالا را در نظر می‌گیرد و به‌روزرسانی‌های ترمز Brembo و خنک‌کننده پیشرانه ارتقا یافته را اضافه می‌کند. نتیجه یک موستانگ با قدرت 460 اسب بخار و گشتاور 420 پوند فوت است. بد نیست، با توجه به اینکه هنوز مرحله دیگری باقی مانده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید