مگ بلاگ

هر آنچه که طرفداران فورد باید درباره موستانگ های سالین بدانند

هر آنچه که طرفداران فورد باید درباره موستانگ های سالین بدانند

علیرغم ارتباط نزدیک استیو سالین با فورد موستانگ، اولین ماشین او به هیچ وجه نشان آبی بیضی نداشت. اولین خرید او یک پورشه 356 1956 بود که در سال های بعد آن را سفارشی کرد. سالین پورشه را در سال 1966 خرید، اما در سال 1969، آن را با یک موستانگ شلبی GT350 عوض کرد. او سیستم تعلیق مسابقه ای را در کنار رول کیج و کربوهیدرات دوقلو برای افزایش قدرت به خودرو اضافه کرد. متأسفانه شلبی اصلی سالین تنها دو سال بعد در یک تصادف از بین رفت و او را با جراحات جدی مواجه کرد.

Saleen بدون ترس وارد اولین مسابقه مسابقه خود در سال 1973 پشت فرمان یک موستانگ جدید شد. او در آن مسابقه پیروز شد و دهه بعد را به صورت حرفه ای و بیشتر در اتومبیل های چرخ باز گذراند. در اوایل دهه 80، تمرکز او به اصلاح موستانگ ها بازگشته بود، و بنابراین در سال 1983، سالین لباس همنام خود را از خانه اش در کالیفرنیا تأسیس کرد.

این شرکت نوپای تیونینگ روی اتومبیل های جاده ای و پیست متمرکز شد و در سال 1986 با یک موستانگ مخصوص مسابقه وارد مسابقات قهرمانی استقامت اسکورت SCCA شد. در همان سال، سالین برنده مسابقه 24 ساعته Mosport شد، اولین باری که یک خودروی فورد برنده این رویداد شد. این تیم در سال‌های بعد به مسابقات قهرمانی SCCA ادامه می‌دهد و برنده‌های بیشتری به دست می‌آورد و سالین را به عنوان چیزی فراتر از یک لباس تنظیم ساده معرفی می‌کند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید