مگ بلاگ

هر آنچه که طرفداران JDM باید درباره اسموکی ناگاتا تویوتا سوپرا بدانند

هر آنچه که طرفداران JDM باید درباره اسموکی ناگاتا تویوتا سوپرا بدانند

تاپ سری تویوتا سوپرا فقط به خاطر موتور V12 خود معروف نیست. این شیطنت های خیابانی ناگاتا است که او و شرکتش را در محافل مشتاقان بدنام کرد. یعنی برای اولین دویدن 200+ مایل در ساعت، اسموکی دومین RB26DETT Supra خود را به بریتانیا برد و تصمیم گرفت از بزرگراه عمومی A1(M) برای رسیدن به این سرعت استفاده کند.

صبح زود بود که اسموکی ناگاتا سوپرای خود را در بزرگراه تقریباً خالی پارک کرد و شروع به خرد کردن لاستیک معمولی خود کرد. بعد از اینکه لاستیک ها را به اندازه کافی گرم کرد، سراغ آن رفت. اما مشکلی وجود داشت – باران باریده بود. با این حال، ناگاتا مصمم بود و طبق اندازه گیری هایش، قبل از کاهش سرعت به سرعت 194 مایل در ساعت رسید.

ناگاتا نیز تیمی را به همراه آورد و با این ایده که از آن به عنوان یک شیرین کاری روابط عمومی استفاده کند، دویدن را ضبط کرد. پسر، این کار را انجام داد – ناگاتا و استودیوی تیونینگ تاپ مخفی او به سرعت در میان علاقه مندان به خودرو طرفداران زیادی پیدا کردند. این واقعیت که مجری قانون او را در حال انجام 120 مایل در ساعت دستگیر کردند، همه چیز را تند کرد. در نتیجه، او به مدت 10 سال از حضور در بریتانیا محروم شد، 155 پوند جریمه به اضافه 35 پوند هزینه های دادگاه دریافت کرد و یک ماه از گواهینامه رانندگی بین المللی خود محروم شد.

اگرچه ناگاتا اعتراف می کند که این دویدن از نظر اخلاقی اشتباه بوده است، او همچنان به استفاده از جاده های عمومی برای آزمایش حداکثر سرعت خلاقیت خود ادامه داد. قابل ذکر است که او اغلب از تونل آبی توکیو بی استفاده می کرد تا سرعت بسیاری از اتومبیل های خود را به بیش از 200 مایل در ساعت برساند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید