مگ بلاگ

هر برند اصلی اره برقی از بدترین تا بهترین رتبه بندی شده است

هر برند اصلی اره برقی از بدترین تا بهترین رتبه بندی شده است

تاریخچه Husqvarna را می توان بیش از 330 سال دنبال کرد، زمانی که کارخانه های تولید اسلحه در شهر جنوبی سوئد به همین نام تأسیس شد. در قرن بیستم، پس از دوره‌های طولانی مدت صلح، Husqvarna تجهیزات شکار، محصولات خانگی و موتورسیکلت‌های خارج از جاده را تولید کرد که امروزه این شرکت به آنها معروف است. این شرکت بعداً از فناوری مشابه دو زمانه برای تولید اولین اره برقی خود استفاده کرد و در میان تیم های سنگین در این بخش رقابتی به حساب می آید.

امروزه، Husqvarna یکی از وسیع‌ترین طیف اره‌های برقی با باتری و گاز را تولید می‌کند تا با بودجه‌های مختلف سازگار باشد. همچنین Jonsered را خریداری کرد، یک برند بسیار معتبر اره برقی که در Husqvarna جذب شده و اکنون متوقف شده است. این محدوده برای برش چوب حرفه ای، با بسیاری از مدل ها بیش از 1000 دلار و طول میله ها تا 36 اینچ قیمت دارند. محصولات ممتاز Husqvarna برای مقابله با هر کاری طراحی شده‌اند و دارای ویژگی‌هایی از جمله راه‌اندازی آسان، فیلتر هوای سریع، پمپ‌های روغن قابل تنظیم، دستگیره‌های کم لرزش و ترمزهای زنجیری فعال با اینرسی هستند.

محصولات Husqvarna با وفاداری قوی به برند در بین کاربرانش به خوبی مورد استقبال بازبینان و صاحبان قرار گرفته است. این به طور گسترده در میان دو تولید کننده برتر اره برقی گازسوز و باتری دار در نظر گرفته می شود، با این حال برخی از واحدهای مقرون به صرفه را نیز در خط تولید گسترده خود ارائه می دهد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید