مگ بلاگ

هر برند بزرگ آبگرمکن برقی بر اساس بررسی های برتر رتبه بندی شده است

هر برند بزرگ آبگرمکن برقی بر اساس بررسی های برتر رتبه بندی شده است

نام تجاری کره ای Navien تلاش می کند تا به طور مداوم کارایی محدوده واحدهای متراکم شونده و غیر متراکم گاز یا مایع بدون سوخت پروپان را بهبود بخشد. نوع غیر متراکم آبگرمکن استاندارد بدون مخزن جریان مداوم است. در مقابل، مدل‌های بدون چگالش، گرمای گازهای خروجی را پس از احتراق بازیافت می‌کنند، که منجر به راندمان بیشتر و صرفه‌جویی در قبض آب و برق می‌شود.

خط تولید مسکونی Navien از چهار مدل غیر متراکم تشکیل شده است. دو مورد از سری NHW-A هستند و دارای سیستم ComfortFlow این برند هستند که از پمپ گردش داخلی داخلی استفاده می کند و نیاز به واحد خارجی را حذف می کند. دو مورد دیگر متعلق به سری NPN هستند و چندین ویژگی منحصر به فرد را در بخش خود دارند.

دو مدل متراکم متعلق به سری NPE-2 هستند. اینها قول می دهند که آب گرم مداوم، طول عمر بهتر و نگهداری کمتر در طول عمرشان که طبق ضمانت Navien می تواند تا 15 سال باشد، فراهم کنند. این واحدها در ابتدا گرانتر از مدلهای غیر متراکم خود هستند، اما بسیار کارآمدتر هستند و در دراز مدت در هزینه صرفه جویی می کنند.

محدوده Navien نسبتاً کوچک است و فقط از شش مدل تشکیل شده است، اما در حالی که انتخاب محدود است، کیفیت بالا است. هزینه‌های متوسط ​​بالاتر از میانگین است، بین 1400 تا 2300 دلار، بدون احتساب نصب. با این حال، آنها ویژگی های نوآورانه و صرفه جویی در هزینه را ارائه می دهند و ضمانت ها به طور مطمئن طولانی هستند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید