مگ بلاگ

هر برند ماشین لباسشویی تحت فشار از بدترین تا بهترین رتبه بندی شده است

هر برند ماشین لباسشویی تحت فشار از بدترین تا بهترین رتبه بندی شده است

در حالی که در بومی خود ایالات متحده آمریکا محبوبیت بیشتری دارد، Craftsman، یکی از زیرمجموعه های Stanley Black & Decker، با افتخار از اواخر دهه 1920 ابزارهای الکتریکی تولید می کند و بازیگر اصلی در صنعت ماشین لباسشویی تحت فشار است. محصولات آن به خاطر رنگ قرمز روشنشان قابل تشخیص هستند و همه انواع را پوشش می دهند، از واحدهای چرخدار بزرگتر گرفته تا مدل های دستی فوق العاده قابل حمل.

Craftsman یکی دیگر از برندهای با طیف گسترده ای از محصولات، از جمله مدل های برقی با باتری و کابلی است که در زمان نگارش این مقاله، انتخابی از 21 واشر فشار دارد. برخی از مدل‌های الکتریکی آن از فناوری بدون برس برای عملکرد قوی‌تر و کارآمدتر بهره می‌برند و لوازم جانبی متعددی از جمله اپلیکاتورهای خارجی مواد شوینده، مواد تمیزکننده و پوشش‌هایی برای ذخیره‌سازی وجود دارد. مدل‌های متمایز شامل واشرهای فشار دستی و سبک وزن فوق‌العاده قابل حمل آن است که فشار تا 1700 PSI را فراهم می‌کند و برای کارهای حیاطی و کاربردهای سبک‌تر ایده‌آل است.

Craftsman بدون شک یک برند معتبر است، و در نظرسنجی های مصرف کنندگان، از جمله نظرسنجی پاییز سال 2021 توسط Consumer Reports، عملکرد خوبی دارد. در این بررسی، مدل های گازسوز کمی بهتر از همتایان برقی خود عمل کردند و مدل دوم یک امتیاز دریافت کرد. امتیاز ضعیف برای رضایت مالک همانطور که گفته شد، این برند به دلیل تنوع، قابل حمل بودن و طیف وسیعی از لوازم جانبی شایسته تحسین است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید