مگ بلاگ

هر خودرویی که واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی کامل EV در سال 2024 است

هر خودرویی که واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی کامل EV در سال 2024 است

اولین بار کادیلاک لیریک است. قبل از اینکه به بررسی Lyriq بپردازیم، شایان ذکر است که محدودیت MSRP برای واجد شرایط بودن برای اعتبار مالیاتی به نوع خودرو بستگی دارد. کامیون‌ها و شاسی‌بلندها محدودیت MSRP بالاتری در 80000 دلار دریافت می‌کنند، در حالی که سایر وسایل نقلیه مسافربری به 55000 دلار MSRP محدود می‌شوند. این شامل هر گزینه یا بسته ای می شود. Lyriq که یک SUV است، واجد شرایط محدودیت بالاتر است. این عالی است زیرا قیمت آنها از 58590 دلار شروع می شود. با حرکت به سمت گران‌ترین نسخه، مدل AWD Sport، MSRP می‌تواند به راحتی با آپشن‌ها به سمت شمال از 70000 دلار کاهش یابد.

Lyriq در هر دو فرمت دیفرانسیل عقب و تمام چرخ متحرک دارای برد تخمینی EPA بیش از 300 مایل است. علاوه بر این، قابلیت شارژ سریع DC آن امکان مسافت 77 مایلی را تنها در 10 دقیقه شارژ می دهد. مدل های AWD 500 اسب بخار قدرت دارند، بنابراین مطمئناً قوی هستند. البته، ترکیب همه این ویژگی‌های EV با کادیلاک لوکس افسانه‌ای بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد. تخفیف 7500 دلاری واقعاً گیلاس بالای سر است.

با این مدل و سایر موارد موجود در این لیست، دقت نظر مهم است. لزوماً هر گزینه یا گزینه ای صلاحیت اعتبار مالیاتی را حفظ نمی کند. بنابراین، خریداران باید برای تایید صلاحیت با نمایندگی های خود مشورت کنند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید