مگ بلاگ

هر روشی برای گرفتن اسکرین شات در مک

هر روشی برای گرفتن اسکرین شات در مک

به‌طور پیش‌فرض، تمام اسکرین شات‌هایی که می‌گیرید در دسک‌تاپ Mac ذخیره می‌شوند. اگر می خواهید مکان ذخیره اسکرین شات های خود را تغییر دهید، خوشبختانه راهی برای این کار وجود دارد. کلیدهای Command، Shift و 5 را به طور همزمان فشار داده و نگه دارید. هنگامی که ابزار snipping ظاهر شد، روی گزینه ها کلیک کنید. اکنون، می توانید بررسی کنید که اسکرین شات های مک در کجا ذخیره شده اند. اگر قبلاً با این تنظیم اشتباه نکرده اید، Desktop به طور پیش فرض بررسی می شود. می‌توانید اسکرین‌شات‌ها را در اسناد، کلیپ‌بورد، ایمیل، پیام‌ها، پیش‌نمایش یا مکان دیگری که انتخاب می‌کنید ذخیره کنید. وقتی مکانی را انتخاب کردید، هر اسکرین شات که در حال حرکت به جلو می گیرید در آنجا ذخیره می شود.

تمام اسکرین شات های شما به صورت پیش فرض به صورت فایل های PNG ذخیره می شوند. در حالی که در صورت نیاز می توانید با رفتن به برنامه پیش نمایش اپل، نوع فایل تصاویر خود را به صورت دستی تبدیل کنید، می توانید با استفاده از یک دستور ترمینال ساده، قالب اسکرین شات مک را برای همیشه تغییر دهید. برای انجام این کار، ترمینال را با رفتن به Applications > Utilities راه اندازی کنید. اکنون، دستور ترمینال زیر را تایپ کنید “defaults write com.apple.screencapture type (نوع فایل);killall SystemUIServer” را در پنجره ترمینال تایپ کنید. مطمئن شوید که نوع فایل، به عنوان مثال، JPG، HEIC، PDF، GIF، یا TIFF را با حروف کوچک در جای‌بان (نوع فایل) تایپ کنید. کلید Return را فشار دهید و تمام اسکرین شات های شما اکنون در قالب انتخابی شما ذخیره می شوند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید