مگ بلاگ

هر موتور اصلی Hemi رتبه بندی شده، حداقل تا بیشترین اسب بخار

هر موتور اصلی Hemi رتبه بندی شده، حداقل تا بیشترین اسب بخار

هر کاری که دوج و کرایسلر در طول سال ها انجام داده اند به این هیولا بودن یک موتور به اوج خود رسیده است. این موتور واقعا باورنکردنی 1500 اسب بخار قدرت و 1000 پوند فوت گشتاور دارد که آن را قوی ترین موتوری است که دوج و کرایسلر تا به حال ساخته اند. تا لحظه نگارش این مقاله، این قوی ترین موتور جعبه ای است که تا به حال توسط یک خودروساز آمریکایی تولید شده است. این همی مانند 170 برادر دیگر خود به گاز E85 نیاز دارد تا تعداد اسب بخار کامل خود را بدست آورد. قادر به پذیرش هیچ نوع گاز دیگری نیست.

بنابراین، دوج و کرایسلر چگونه این کار را انجام دادند؟ خوب، بلوک موتور 7.0 لیتری چدنی است در حالی که بیشتر اجزای آن از فولاد شمش و آلومینیوم هستند. حجم آن 426 اینچ مکعب است که به این معنی است که مربوط به تمام موتورهای نیمه دوم این لیست است. همچنین دارای حداکثر RPM 7000 است که بالاتر از سایر موتورهای لیست است. به طور خلاصه، فوق‌العاده قدرتمند است، می‌تواند خود را دور بزند، و از اجزای بسیار قوی ساخته شده است.

این موتور هنوز به طور رسمی عرضه نشده است، اما دوج و کرایسلر مجوز موتور را به Dan Schumacher Racing (DSR) داده اند و این شرکت موتور را مستقیماً می فروشد. از زمان نوشتن این مقاله فقط برای پیش‌سفارش در دسترس است، اما موتور 59990 دلار برای شما بازگردانده است. انصافاً در مورد موتور، قیمت آن کمتر از دوج چلنجر SRT Demon 170 در بالا حدود 30000 دلار است. با این حال، اگر می خواهید بیشترین اعداد اسب بخار را داشته باشید، باید هزینه آن را بپردازید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید