مگ بلاگ

هر نسل موتور LS جنرال موتورز بدترین تا بهترین رتبه را دارد

هر نسل موتور LS جنرال موتورز بدترین تا بهترین رتبه را دارد

اگرچه نسل LS9 قدرتمندترین این دسته است، اما موتور LS7 جنرال موتورز است که مطلوب ترین است. موتور 7.0 لیتری V8 بلوک کوچک با ترکیبات داخلی نژادی و نگرش آتشین، یک جواهر مهندسی واقعی است. این یک تن قدرت (505 اسب بخار) دارد. دور آن آزادانه به 7100 دور در دقیقه می رسد. وزن آن 454 پوند (206 کیلوگرم) است. هر چیزی که در یک موتور پرفورمنس می خواهید به یازده تبدیل شده است. این موتوری است که شما به یک روز پیست خواهید برد، آن را تا مرزهای خود پیش ببرید و در راه خانه از آن لذت ببرید.

اما این به سختی تعجب آور است. شورولت LS7 را با فناوری‌های پیشرفته‌ای که در مسابقات توسعه داده بود، تزریق کرد و این دقیقاً تجربه‌ای است که از این موتور به دست خواهید آورد. دارای پورت مربعی با جریان بالا، پورت CNC، سرسیلندر و منیفولد اگزوز، سوپاپ های ورودی تیتانیومی، و میل بادامک بالابر با مدت زمان طولانی برای قدرت دور بالا. در همین حال، در پایین بلوک، دارای میل لنگ فولادی آهنگری، میله‌های اتصال تیتانیومی و سیستم روغن‌کاری سامپ خشک با ظرفیت بالا است.

با این حال، LS7 فقط در مورد قدرت نیست. صادقانه بگویم، اگر تنها چیزی که می خواهید سرعت خط مستقیم باشد، گزینه های بهتری وجود دارد. LS7 تماماً در مورد تجربه رانندگی است. به این ترتیب، تقریباً نمی توان آن را با هیچ خودرویی جفت کرد. برای لذت بردن از پتانسیل کامل آن، باید آن را در C6 کوروت Z06 سبک وزن یا نسل پنجم کامارو Z/28 متمرکز بر مسیر امتحان کنید. مطمئنا، LS7 گران است، و در دسترس بودن کمیاب است، اما بیایید از آن برای آنچه که هست لذت ببریم – یک موتور خوب. در لیست‌هایی مانند این، این برای تضمین بالاترین جایگاه روی پایه کافی است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید