مگ بلاگ

هشدار FDA در مورد پوشیدنی هایی که ادعا می کنند فناوری اپل واچ شایعه شده را ارائه می دهند

هشدار FDA در مورد پوشیدنی هایی که ادعا می کنند فناوری اپل واچ شایعه شده را ارائه می دهند

با یک جستجوی سریع در آمازون، به نظر می رسد که این فروشگاه آنلاین کار خوبی انجام داده است تا فروشندگان را از ادعای اینکه پوشیدنی های آنها نظارت غیرتهاجمی قند خون ارائه می دهند، حفظ کرده است. با این حال، به نظر می‌رسد که برخی از فروشندگان ممکن است هنوز از طریق بررسی‌های بالقوه غیر معتبر محصول، چنین ادعاهایی را رد کرده باشند. به عنوان مثال، فهرست یک محصول از “SOUYIE” دارای یک بررسی است – چهارمین رتبه از بالا در زمان نوشتن – که به طور خاص نظارت بر گلوکز ادعایی را در عنوان خود مشخص می کند. Viktoriia B می نویسد: “چیزی که واقعاً من را خوشحال کرد ویژگی قند دیابتی است.”

محصولی که توسط «TADIBU» فروخته می‌شود، که در همان نتایج جستجوی برتر یافت می‌شود، قابلیت‌های کنترل قند خون ادعایی‌اش را در بررسی برتر آن تبلیغ می‌کند. یک منتقد با استفاده از دسته Batman1945 می نویسد: “این ساعت هر کاری را که من نیاز دارم انجام می دهد و به نظر می رسد که آن را بسیار خوب انجام می دهد.” “من باید SPO2، BP، HR و گلوکز را چندین بار در روز چک کنم (sic) و این همه آنها را انجام می دهد.” ادعای انجام پایش قند خون لزوماً به این معنی نیست که ساعت‌های هوشمند ارزان به طور کلی محصولات بدی هستند، اما این یک نشانه قوی است که باید در خرید این دستگاه‌ها احتیاط کنید، ویژگی‌های ادعا شده آن‌ها را موشکافی کنید و هرگز از آنها به عنوان جایگزینی برای تجهیزات پزشکی مناسب استفاده نکنید. .

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید