مگ بلاگ

همه چیز درباره اولین موتورسیکلت تریومف که باید بدانید

همه چیز درباره اولین موتورسیکلت تریومف که باید بدانید

عموماً اعتقاد بر این است که Triumph در سال 1895 پس از اینکه موآریتز شولت نگاهی به دوچرخه موتوری طراحی شده توسط هیلدبراند و ولفمولر انداخت، طرح انتقال خود به بازار موتورسیکلت را آغاز کرد. بر اساس گزارش ها، شولت به قدری با موتورسیکلت گرفته شده بود که زیگفرید بتمن را متقاعد کرد که آنها را تحت مجوز هیلدبراند و ولفمولر تولید کند.

همانطور که چشم انداز فریبنده بود، تراست مغز Triumph تصمیم گرفت این ایده را روی یخ بگذارد، و معتقد بود که چنین وسیله نقلیه ای در بازارهای انگلیس خوب نخواهد بود. آنها احتمالاً عاقلانه بودند که چنین باوری داشته باشند، زیرا وسایل نقلیه موتوری در آن زمان در بریتانیای کبیر به دلیل قانون بدنام پرچم سرخ به شدت محدود شده بودند. قانون پرچم سرخ با حمایت شدید رهبران شرکت های کالسکه و لوکوموتیو که می ترسیدند وسایل نقلیه موتوری شخصی جایگزین آنها شوند، سرعت “وسیله نقلیه بدون اسب” را به 2 مایل در ساعت در شهر و 4 مایل در ساعت در کشور محدود کرد.

این قوانین همچنین حداقل سه نفر را به ازای هر وسیله نقلیه موتوری ملزم می‌کردند، از جمله یک نفر که جلوتر راه می‌رفت و پرچم قرمز را حمل می‌کرد تا مردم را از ترافیک روبرو آگاه کند. با اعتقاد به این محدودیت‌ها جذابیت تجاری یک موتورسیکلت را محدود می‌کرد، Triumph تا زمانی که قوانین پرچم سرخ لغو نشد، از بازار خارج شد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید