مگ بلاگ

هنسی به چالش کشیدن بوگاتی برای عنوان سریع ترین خودروی تولیدی در جهان

هنسی به چالش کشیدن بوگاتی برای عنوان سریع ترین خودروی تولیدی در جهان

اکنون، هنسی سال نسبتاً خوبی را برای تلاش برای عبور از مرز 300 مایل در ساعت یا حتی شکستن رکورد جهانی انتخاب کرده است. در حال حاضر، تاج سریع‌ترین ابرخودروی قانونی جاده‌ای جهان در اختیار بوگاتی شیرون سوپر اسپرت است که حداکثر سرعت آن 304 مایل در ساعت است. پس از آن SSC Tuatara، Koenigsegg Agera RS و Rimac Nevera قرار دارند. اگر Venom F5 کاملاً هیولای بوگاتی را تحت الشعاع قرار ندهد، همچنان به دومین ابرخودروی سریع جهان تبدیل می‌شود و این کار بدی نیست.

سال 2024 برای هنسی ویژه است، زیرا دهمین سالگرد یک دستاورد برجسته است. در سال 2014، هنسی ونوم GT با ثبت 270.49 مایل در ساعت در سرعت خود در مرکز فضایی کندی در فلوریدا، رکورد جهانی را به نام خود ثبت کرد. در آن زمان، رکورد جهانی را از بوگاتی ویرون ربود که در مقطعی به نظر می رسید قهرمان بی رقیب در عرصه هایپرکار است. به نظر می رسد هنسی واقعاً می خواهد رکورد سرعت را در اختیار داشته باشد و مدتی است که در حال برنامه ریزی برای انجام آن است.

بنیانگذار جان هنسی در سال 2023 به نیویورکر گفت: “ما بسیار قصد داریم بیش از سیصد مایل در ساعت را در دو جهت طی کنیم، که رکورد سرعت را رسمی خواهد کرد.” ، پس از به دست آوردن بهترین حالت، ادعا می کنند که دیگر علاقه ای به تعقیب رکوردهای سرعت ندارند. در مورد خود Venom F5، هنسی آن را به عنوان “اسب بخار خالص و غیرقابل عذرخواهی” و “بیان نهایی” نام تجاری خود نامگذاری کرد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید