مگ بلاگ

واتس اپ قطع است (یا فقط شما هستید)؟ در اینجا نحوه بیان است

واتس اپ قطع است (یا فقط شما هستید)؟  در اینجا نحوه بیان است

اولین کاری که باید هنگام بررسی قطع بودن واتس اپ انجام دهید این است که به Downdetector بروید. این یک پلتفرم آنلاین است که به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ درباره وضعیت برنامه‌ها، سرویس‌ها و وب‌سایت‌های محبوب ارائه می‌کند. اگر واتس اپ قطع شود، به احتمال زیاد هزاران کاربر این قطعی را به Downdetector گزارش کرده اند. این وب‌سایت از نمودارها و نقشه‌های زنده برای ارائه اطلاعات در مورد میزان مشکل گزارش‌شده، هر چه که باشد، استفاده می‌کند.

همچنین Down for Everyone یا Just Me وجود دارد، سرویسی که بسیار شبیه به Downdetector است. بنابراین، اگر می‌خواهید دوباره بررسی کنید که آیا واتس‌اپ (یا هر برنامه محبوب دیگری در این مورد) مشکل دارد، از وب‌سایت بازدید کنید و ببینید مردم در سراسر جهان چه تجربه‌ای دارند. به طور معمول، گزارش‌های کاربر مربوط به عملکردهای مختلف را می‌بینید – برخی ممکن است هنگام ورود با مشکل مواجه شوند، در حالی که برخی دیگر ممکن است مشکلات ارسال نشدن پیام‌های WhatsApp خود را گزارش کنند.

صفحه Meta Status نیز می تواند مفید باشد. اگرچه صفحه وضعیت عمدتاً به محصولات تجاری متا مربوط می شود، اما اگر با برنامه WhatsApp در تلفن هوشمند یا رایانه خود مشکلی دارید، همچنان ایده خوبی است که آن را بررسی کنید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید