مگ بلاگ

واقعا چقدر باید برای یک گوشی جدید خرج کنید؟

واقعا چقدر باید برای یک گوشی جدید خرج کنید؟

عامل اصلی که اکثر مردم هنگام تصمیم گیری برای خرید گوشی باید به آن فکر کنند این است که واقعاً به چه مقدار گوشی نیاز دارند. مطمئناً می‌توانید 1600 دلار برای iPhone 15 Pro Max یا Samsung Galaxy S24 Ultra جدید بپردازید، اما آیا واقعاً به یک صفحه نمایش بزرگ، ویژگی‌های دوربین اضافی یا یک قلم S Pen نیاز دارید؟ در غیر این صورت، دلیلی برای شکستن بانک در مورد گزاف ترین گزینه وجود ندارد. اکثر تلفن های هوشمند جدید بیش از اندازه کافی قدرت دارند تا هر کاری را که نیاز دارید بدون عرق کردن انجام دهند.

کارشناسان گوشی های هوشمند تمایل دارند دستگاه ها را به سه دسته اصلی تقسیم کنند: گوشی های ارزان قیمت، میان رده و گوشی های برتر یا پرچمدار. محدوده ای که به آن نگاه می کنید به آنچه برای شما مهم است بستگی دارد. اگر می‌خواهید گوشی هوشمندی با مواد درجه یک، دوربین‌های سطح بالا، صفحه‌نمایش با نرخ تازه‌سازی بالا و جدیدترین پردازنده ساخته شده باشد، به احتمال زیاد در محدوده پرچم‌دار خرید می‌کنید. اگر مایل به فداکاری در چند مورد از این زمینه‌ها هستید، متوجه خواهید شد که در حال جستجو برای دستگاه‌های ارزان قیمت یا میان رده هستید.

اگر شاتر باگ گروه دوستان خود هستید، ممکن است بهترین دوربین های موجود را بخواهید. گیمرهایی که قصد دارند عناوین سختی مانند Genshin Impact را بازی کنند احتمالاً به آخرین پردازنده نیاز دارند. از سوی دیگر، شاید شما بیشتر از تلفن خود برای به روز ماندن با ایمیل ها، ارسال پیامک به دوستان و مرور شبکه های اجتماعی استفاده می کنید، در این صورت هرگز تفاوت بین یک پرچمدار گران قیمت و یک گوشی میان رده مقرون به صرفه تر را متوجه نخواهید شد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید