مگ بلاگ

ویژگی آیفون که طرفداران هری پاتر می خواهند بدانند

ویژگی آیفون که طرفداران هری پاتر می خواهند بدانند

اپل با درک محبوبیت کتاب‌ها و فیلم‌های «هری پاتر»، چند طلسم جادویی در آیفون‌های خود ایجاد کرده است تا به شما احساس یک جادوگر بدهد.

شما می توانید به روشی بسیار واقعی، سه جادو را با آیفون خود ایجاد کنید. این لیست شامل Lumos، Nox و Accio است. در حالی که دو مورد اول به هم مرتبط هستند، Accio طلسمی است که یک شی را به جادوگر احضار می کند.

  • با گفتن «Hey Siri» یا «Siri»، بسته به تنظیمات آیفونتان، سیری را صدا بزنید و سپس املای «Lumos» را بنویسید. این چراغ قوه را روشن می‌کند، دقیقاً شبیه نحوه روشن‌کردن طلسم صحنه‌های فیلم. برای خاموش کردن آن، سیری را فراخوانی کنید و بگویید “Nox”.
  • یکی دیگر از طلسم “هری پاتر” که می توانید در آیفون خود استفاده کنید، Accio است. با سیری تماس بگیرید و بگویید: «Accio (نام برنامه).» با این کار برنامه ای که نام بردید باز می شود. می توانید از این طلسم برای باز کردن Apple Music، Health، Messages، Camera یا هر برنامه دیگری که می خواهید باز کنید استفاده کنید.
10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید