مگ بلاگ

پس از خاموش شدن سرورها چه اتفاقی برای بازی های ایکس باکس شما می افتد؟

پس از خاموش شدن سرورها چه اتفاقی برای بازی های ایکس باکس شما می افتد؟

خاموش شدن سرور توسط شرکت های مختلف و برای بازی های مختلف به طور متفاوتی انجام می شود. اما اگر می‌خواهید بدانید وقتی توسعه‌دهنده بالاخره برق را قطع می‌کند، چه اتفاقی برای بازی‌هایتان می‌افتد، پاسخ کوتاه این است که آن بازی‌ها تمام قابلیت چندنفره خود را از دست می‌دهند. این برای برخی از بازی‌ها نسبت به سایرین یک معامله بزرگ‌تر خواهد بود.

“Overwatch” اصلی یکی از نمونه های افراطی است. پس از عرضه «Overwatch 2» که تمامی سرورهای قبلی خود را در اختیار گرفته است، این بازی دیگر قابل بازی نیست. شما نمی‌توانید بدون پشتیبانی بلیزارد آن را بازی کنید، حتی اگر دیسک فیزیکی را خریداری کرده باشید و مالک بازی باشید، و این باعث می‌شود چیزی بیش از دکوراسیون باشد. «Overwatch» نیز تنها نیست. «Apex Legends Mobile» بازی دیگری است که در سال 2023 از بین رفت و اکنون دیگر قابل بازی نیست.

بازی هایی مانند Dark Souls 2، با این حال، کمی متفاوت هستند زیرا در درجه اول بر روی گیم پلی تک نفره تمرکز دارند. همچنان می‌توانید از طریق کمپین بازی کنید، فقط نمی‌توانید در حالت PVP یا Co-op با دوستان خود بازی کنید. این هنوز هم می‌تواند برای بسیاری از طرفداران بسیار ناامیدکننده باشد، زیرا این قابلیت‌های آنلاین ممکن است جنبه مورد علاقه آن‌ها از آن بازی‌ها بوده باشد. این یکی از بزرگ‌ترین مشکلات مدل بازی‌های سرویس زنده است و موضوعی است که جامعه حفظ بازی‌های ویدیویی مدت‌ها نگران آن بوده است و در Xbox نیز مانند هر پلتفرم دیگری است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید