مگ بلاگ

پیام «شکست خورده – شناسایی ویروس» کروم چیست و در صورت دریافت آن چه کاری باید انجام دهید؟

پیام «شکست خورده – شناسایی ویروس» کروم چیست و در صورت دریافت آن چه کاری باید انجام دهید؟

هنگامی که در حال دانلود فایل‌ها با استفاده از Google Chrome هستید و ناگهان پیام «ناموفق – شناسایی ویروس» را مشاهده می‌کنید، به این معنی است که Chrome دانلود شما را متوقف کرده است زیرا احتمال می‌دهد فایل مضر یا حاوی بدافزار باشد. این بخشی از ویژگی‌های امنیتی داخلی Chrome است که برای جلوگیری از به خطر افتادن امنیت دستگاهتان با دانلود معیوب طراحی شده است.

علت این هشدار می تواند متفاوت باشد. Chrome از فناوری مرور ایمن Google برای مقایسه دانلودهای شما با فهرستی از وب‌سایت‌ها و فایل‌های ناامن که مرتباً به‌روزرسانی می‌شوند، استفاده می‌کند. اگر مطابقت وجود داشته باشد، Chrome بارگیری را مسدود می‌کند. علاوه بر این، Chrome می‌تواند با نرم‌افزار آنتی‌ویروس نصب‌شده‌تان که فایل‌های دانلود شده را برای بدافزار اسکن می‌کند، کار کند. اگر آنتی ویروس مورد مشکوکی را شناسایی کند، Chrome دانلود را متوقف می‌کند و پیام «Failed – Virus Detected» را راه‌اندازی می‌کند.

توجه به این نکته مهم است که این سیستم ضد خطا نیست. ممکن است هنگام تلاش برای دانلود فایل‌هایی که می‌دانید امن هستند یا قبلاً بدون مشکل دانلود کرده‌اید، با این پیام مواجه شوید. این هشدار اشتباه ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد. به عنوان مثال، فایل ممکن است توسط پایگاه داده مرور ایمن Google به اشتباه علامت گذاری شده باشد. از طرف دیگر، به‌روزرسانی جدید آنتی‌ویروس شما ممکن است بیش از حد تهاجمی باشد و به اشتباه فایل‌های غیر مخرب را خطرناک علامت‌گذاری کند. همچنین ممکن است شهرت وب‌سایتی که فایل را میزبانی می‌کند، خدشه‌دار شده باشد، شاید به دلیل نقض یا به دلیل بارگذاری سایر کاربران محتوای آلوده، که منجر به احتیاط کلی در مورد همه دانلودها از آن منبع شود.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید