مگ بلاگ

چه اتفاقی برای شرکت موتور پاکارد افتاد؟

چه اتفاقی برای شرکت موتور پاکارد افتاد؟

با انعکاس بسیاری از داستان‌های منشأ شرکت، شرکت خودروسازی پاکارد در نتیجه پیشنهادات جیمز وارد پاکارد به سازنده خودرویی که مالک آن بود، که نیاز به تعمیرات مداوم داشت و نادیده گرفته شد، به وجود آمد. ماه‌ها بعد، او به برادرش، ویلیام دود پاکارد، همراه با حامیان دیگر ملحق شد تا یک شرکت جدید برای ساخت خودروی بهتر تأسیس کنند. اولین خودرو در پایان سال 1899 تکمیل شد و تا سال 1900 تولید سریال در حال انجام بود.

کیفیت ساخت عالی Packards اولیه، مشتریان را تحت تاثیر قرار داد، به سرعت تقاضا را افزایش داد و باعث رشد سریع شد. وارث ثروت راه آهن، هنری بی جوی، پس از دیدن آنها در نمایشگاه ملی خودرو در سال 1901، دو اتومبیل خرید و همچنین سهام شرکت را خریداری کرد. تا سال 1902، پاکارد مدل K خود را با موتور 24 اسب بخاری می ساخت در حالی که تقاضا افزایش می یافت – تولید در آن سال به 10 خودرو در روز رسید. در همان زمان، یک عرضه سهام برای جمع آوری 250000 دلار برای توسعه انجام شد. HB Joy گروهی از سرمایه گذاران از دیترویت را در خرید سهام 150000 دلاری رهبری کرد و عملاً کنترل شرکت را در دست گرفت.

اندکی پس از از دست دادن کنترل شرکت خود، جی دبلیو پاکارد استعفای خود را اعلام کرد، در حالی که برادرش به اداره تجارت قبلی خود بازگشت. در حالی که اچ بی جوی از جی دبلیو پاکارد صحبت کرد که بازگردد، دوره تصدی او کوتاه خواهد بود. اچ بی جوی زمینی را در دیترویت خرید و یک کارخانه خودروسازی مدرن در 66 هکتار ساخت و پاکارد را از اوهایو منتقل کرد. در حالی که جی دبلیو پاکارد رئیس جمهور باقی ماند، به وارن، اوهایو بازگشت و دیگر نقش فعالی در شرکت نداشت.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید