مگ بلاگ

چه اتفاقی برای Studebaker Automobiles افتاد؟

چه اتفاقی برای Studebaker Automobiles افتاد؟

نام Studebaker بسیار دورتر از فورد، شورولت، رنو یا بنز است، زیرا زمانی بر واگن‌ها و واگن‌های موفق‌ترین تولیدکننده چنین محصولاتی در آمریکا الصاق می‌شد. تجارت کالسکه برادر استودبیکر که در دهه 1850 در ساوت بند، ایندیانا تأسیس شد، به سرعت رشد کرد و بر اساس کیفیت بالای محصولات آنها، که انواع کالاها و مسافران را در سراسر کشور جوان حمل می کرد، رشد کرد. با رونق عمده تجارت از جنگ داخلی، استودبیکر به تولیدکننده برتر کالسکه در آمریکا تبدیل شد و حتی مدلی را تولید کرد که جسد آبراهام لینکلن را به مراسم خاکسپاری او برد.

همانطور که زمان تغییر کرد، Studebaker نیز تغییر کرد و از یک سازنده کالسکه به یک خودروساز در اواخر قرن تغییر کرد. روزهای اولیه توسعه خودرو، بسیاری از خودروسازان را به تولید وسایل نقلیه با باتری مجهز می کرد، مدت ها قبل از اینکه تسلا وجود داشته باشد. اولین مدل های Studebaker ماشین های باتری دار بودند. مدل های بنزینی تنها چند سال بعد دنبال شدند. برای مدتی خودروهای برقی، بنزینی و اسب‌کشی به طور همزمان در کارخانه‌های مختلف تولید می‌شدند، اما در دهه 1920، تنها خودروهای بنزینی در حال تولید باقی ماندند. اولین وسایل نقلیه الکتریکی توسط Studebaker طراحی و تولید شد و این شرکت با خرید Everett-Metzger-Flanders که اتومبیل هایی را که توسط Studebaker فروخته می شد، شروع به تولید اتومبیل های بنزینی کرد. پس از دریافت شکایات فراوان در مورد کیفیت، Studebaker شرکت را برای اصلاح مشکلات خریداری کرد و در سال 1911 شرکت Studebaker را تأسیس کرد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید