مگ بلاگ

چگونه آب و هوا را در دستگاه آمازون Fire TV خود بررسی کنید

چگونه آب و هوا را در دستگاه آمازون Fire TV خود بررسی کنید

بهترین گزینه برای دسترسی به اطلاعات آب و هوا در دستگاه Fire TV نصب یک برنامه اختصاصی است. می‌توانید اپ‌استور آمازون را باز کنید و «آب و هوا» را جستجو کنید – یا اگر کنترل صوتی دارید، دکمه الکسا (دکمه آبی با نماد دایره ناتمام) را فشار داده و نگه دارید و از منوی اصلی بگویید «آب و هوا». اکنون زمان انتخاب است.

تعدادی برنامه (و کانال) محبوب آب و هوا وجود دارد که دانلود بسیاری از آنها رایگان است، بنابراین می توانید چندین مورد از آنها را امتحان کنید تا بهترین گزینه را پیدا کنید. اگر به دنبال رسانه های متمرکز بر آب و هوا و همچنین اطلاعات آب و هوای محلی هستید، هم The Weather Channel و هم The Weather Network به شما امکان تماشای برنامه های زنده و از پیش ضبط شده و همچنین بررسی شرایط را در مکان های مختلف می دهند.

برای چیزی با رسانه کمتر و آب و هوای بیشتر، WeatherBug در Fire TV نیز وجود دارد. این برنامه با رتبه‌بندی بالا، پیش‌بینی‌هایی را از هر ساعت تا 10 روز قبل، همراه با تعدادی ابزار کمکی گرافیکی ارائه می‌کند تا به شما کمک کند در مکان‌هایی که انتخاب می‌کنید ببینید چه اتفاقی می‌افتد. ویژگی Maps همچنین دارای تعدادی فیلتر است که می توانید از آنها برای بررسی دما، بارش، طوفان و موارد دیگر استفاده کنید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید