مگ بلاگ

چگونه آن ماشین آرکید کلاسیک را به یک نیروگاه چند بازی تبدیل کنیم

چگونه آن ماشین آرکید کلاسیک را به یک نیروگاه چند بازی تبدیل کنیم

اولین قدم در ساختن نیروگاه بازی خود این است که یک ماشین آرکید قدیمی برای تبدیل پیدا کنید. گزینه هایی مانند eBay و Facebook Marketplace برای انتخاب ماشین های محلی برای شما معقول هستند. شما همچنین به یک مانیتور جدید نیاز خواهید داشت. برای ساده ترین اتصال و یک پیچش مدرن، می توانید از تلویزیون HD یا مانیتور کامپیوتر قدیمی استفاده کنید. از طرف دیگر، می‌توانید با یک تلویزیون CRT که برای خرید دست دوم در چندین وب‌سایت یا در فروشگاه‌های دست دوم محلی موجود است، ظاهری قدیمی داشته باشید.

در مرحله بعد، باید در نظر بگیرید که چه کنترل هایی را می خواهید به دستگاه خود اضافه کنید. مهم است که در اینجا تحقیق کنید و مطمئن شوید که کنترل‌های صحیحی برای بازی‌هایی که می‌خواهید انجام دهید، دارید. باز هم، eBay منبع خوبی برای شکار کنترل های بازی های کلاسیک است. برخی از بازی‌ها مانند «گالاگا» فقط به یک جوی استیک و دو دکمه نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به گوی‌های مسیر و دکمه‌های اضافی نیاز داشته باشند. این مهم است که قبل از خرید کنترل‌ها، ایده‌ای در مورد طیف وسیعی از بازی‌هایی که می‌خواهید بازی کنید و چقدر می‌خواهید دستگاهتان پیچیده باشد، داشته باشید.

آخرین قطعه سخت افزاری که به آن نیاز دارید یک رمزگذار USB است. این دستگاه کوچک و کاربردی، وظیفه نگاشت ورودی‌های کنترل‌های آرکید شما به یک رایانه مدرن، مانند Raspberry Pi را بر عهده دارد. می‌توانید این قطعه سخت‌افزار را ارزان بخرید، یا برای افراط‌گرایان DIY، می‌توانید با جدا کردن یک صفحه‌کلید USB قدیمی یکی را بازیابی کنید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید