مگ بلاگ

چگونه آیفون را از پشتیبان گیری ویندوز بدون iTunes بازیابی کنیم

چگونه آیفون را از پشتیبان گیری ویندوز بدون iTunes بازیابی کنیم

به عبارت ساده، بخشی از مشکل iTunes است. از زمان نگارش این مقاله، اکثر راهنماها و صفحات پشتیبانی آنلاین که مراحل ایجاد و بازیابی نسخه پشتیبان از آیفون با استفاده از رایانه ویندوزی را تشریح می‌کنند، همچنان استفاده از برنامه عمدتاً منسوخ شده اپل را پیشنهاد می‌کنند که از سال 2020 به‌روزرسانی دریافت نکرده است. صفحه رسمی iTunes، جایی که می‌توانید سیستم مورد نیاز برای اجرای برنامه را روی رایانه شخصی ببینید، همچنان روی آن نوشته شده است: Windows 10. اتفاقاً، بیشتر انجمن‌های آنلاینی که ما بازدید کرده‌ایم و کاربران مشکلات تکمیل فرآیند را در آن‌ها به اشتراک گذاشته‌اند، همگی دارای ویندوز هستند. 11 در ماشین های خود. این نشانه‌ای است که iTunes به‌عنوان یک برنامه ممکن است دیگر پشتیبانی فنی کامل را دریافت نکند، شاید به دلیل ظهور سرویس‌های جدیدتر مانند Apple Music و Apple TV.

البته، تعداد بی‌شماری از برنامه‌های شخص ثالث وجود دارد که می‌توانید آنها را روی رایانه خود نصب کنید تا محتویات آیفون خود را کپی کرده و به دستگاه جدیدتر (یا تازه پاک‌شده) منتقل کنید. با این حال، بررسی اثربخشی این خدمات و توانایی آنها برای استخراج کامل تمام اطلاعات لازم تا مدت ها بعد، زمانی که ممکن است خیلی دیر باشد، دشوار باشد. همچنین ممکن است استفاده از آنها رایگان نباشد و ممکن است ویژگی های محدودی داشته باشند.

خوشبختانه، همه امیدها برای کاربران رایانه های ویندوز از بین نمی رود – یک جایگزین تا حد زیادی ناشناخته برای استفاده از iTunes برای پشتیبان گیری و بازگرداندن آیفون خود به رایانه شخصی وجود دارد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید