مگ بلاگ

چگونه از آیفون در مک یا رایانه شخصی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

چگونه از آیفون در مک یا رایانه شخصی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

داشتن یک حساب کاربری اپل به شما 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان iCloud را می دهد که می تواند برای پشتیبان گیری و همگام سازی داده های شما در دستگاه های اپل استفاده شود، اما این برای پوشش یک آیفون با ظرفیت کافی نیست، بنابراین باید هزینه آن را بپردازید. ذخیره سازی اضافی

پشتیبان گیری iCloud را می توان از هر جایی با وای فای پایدار انجام داد. آنها تمام اطلاعات و تنظیمات آیفون شما را پوشش می دهند که قبلاً به طور مستقل با iCloud همگام سازی نشده اند. آنها همچنین حاوی تنظیمات دستگاه شما، طرح‌بندی صفحه اصلی، سازماندهی برنامه و هرگونه داده از برنامه‌های دانلود شده هستند. داده هایی که از طریق iCloud پشتیبان تهیه می شوند همیشه رمزگذاری می شوند. این فرآیند را می توان به صورت دستی یا به طور خودکار در آیفون شما در فواصل زمانی معین اجرا کرد.

در همین حال، پشتیبان‌گیری‌های رایانه با سایر دستگاه‌های اپل همگام‌سازی نمی‌شوند. در عوض، آنها به صورت محلی در مک یا رایانه شخصی ذخیره می شوند و تقریباً تمام داده ها و تنظیمات آیفون شما را شامل می شوند، اما محتوای خاصی از iTunes یا اپ استور ندارند.

برای ایجاد یک نسخه پشتیبان رایانه ای از آیفون خود، باید به دستگاهی که به صورت دستی آن را ذخیره می کنید، دسترسی فیزیکی داشته باشید. فضای لازم هزینه اضافی نخواهد داشت، اما بستگی به مقدار موجود در رایانه شما دارد. رمزگذاری داده نیز موجود است اما باید فعال شود.

برای اهداف راحتی، تهیه نسخه پشتیبان از آیفون با استفاده از iCloud هوشمندانه است. برای جلوگیری از هزینه کردن برای اشتراک یا داشتن یک نسخه پشتیبان از نسخه پشتیبان خود که در وب وجود ندارد، ذخیره آن در رایانه گزینه عاقلانه ای است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید