مگ بلاگ

چگونه از اپلیکیشن Files در آیفون و آیپد خود بیشترین بهره را ببرید

چگونه از اپلیکیشن Files در آیفون و آیپد خود بیشترین بهره را ببرید

اگر می‌خواهید تعدادی فایل را با شخصی به اشتراک بگذارید، می‌توانید قبل از ارسال آن‌ها را از طریق Files فشرده کنید. این نه تنها حجم کلی فایل را کاهش می دهد، بلکه ذخیره داده های زیادی را در تلفن یا آی پد شما آسان تر می کند زیرا فایل های فشرده شده فضای زیادی را اشغال نمی کنند. علاوه بر این، اگر به دنبال به اشتراک گذاری داده ها به صورت خصوصی با شخص دیگری هستید، این یک راه حل عالی است.

برای فشرده‌سازی یک فایل، برنامه Files را باز کنید، پوشه‌ای را که می‌خواهید فشرده کنید فشار دهید و از منوی کشویی Compress را انتخاب کنید. فایل‌ها یک پوشه فشرده ایجاد می‌کنند که می‌توانید آن را از طریق ایمیل، برنامه‌های پیام‌رسان یا AirDrop به اشتراک بگذارید. حتی می توانید پوشه را در یک سرویس ابری آنلاین آپلود کنید.

اگر می‌خواهید مجموعه‌ای از اسناد یا تصاویر را فشرده کنید، روی نماد بیضی کلیک کنید، روی انتخاب ضربه بزنید و شروع به انتخاب همه اسنادی کنید که می‌خواهید فشرده شوند. سپس، نماد بیضی را در پایین انتخاب کنید و روی فشرده سازی ضربه بزنید.

اگر به تازگی یک پوشه فشرده دریافت کرده اید، می توانید آن را با استفاده از Files نیز از حالت فشرده خارج کنید. مجدداً، برای انجام این کار، باید به برنامه Files بروید، پوشه را طولانی فشار دهید و هنگامی که منوی کشویی ظاهر شد، Uncompress را انتخاب کنید. با این حال، قبل از اینکه یک پوشه را از حالت فشرده خارج کنید، مطمئن شوید که فضای کافی در دستگاه خود دارید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید