مگ بلاگ

چگونه از هدفون خود در برابر آسیب عرق محافظت کنیم؟

چگونه از هدفون خود در برابر آسیب عرق محافظت کنیم؟

استفاده از هدفون های روی گوش مزایایی مانند حذف نویز عالی و راحتی بهتر دارد، اما فرم آنها مانند هدفون های بی سیم در برابر تعریق و آب مقاومت نمی کند. بسیاری از هدفون ها دارای رتبه IP برای محافظت از آنها در برابر رطوبت و پاشش پاشیده می شوند و برخی نیز به گونه ای طراحی شده اند که ضد عرق باشند. اگر می‌خواهید یک تناسب مطمئن داشته باشید، برای تمرینات خود هدفون‌های بی‌سیم به سبک گردنبند را در نظر بگیرید.

Jabra Elite 8 Active با قیمت 160 دلار در آمازون، برای ورزش کردن ایده آل است و دارای رتبه IP68 برای هدفون ها و رتبه IP54 برای قاب است. Beats Fit Pro که با قیمت 199 دلار در آمازون در دسترس است، یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم برای دویدن است که در برابر تعریق و آب مقاوم است (IPX4). آنها دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، عمر باتری خوب، تناسب راحت و راحت هستند و به خوبی با آیفون و تلفن های اندرویدی کار می کنند.

اگر هدفون‌های هدفون را ناراحت می‌کنید، هدفون‌های هدایت استخوانی مانند Shokz OpenRun Pro با قیمت 180 دلار در آمازون، یک جایگزین عالی هستند. هدفون رسانای استخوانی به جای استفاده از گوش یا داخل گوش، صدا را از طریق استخوان گونه شما منتقل می کند. در حالی که این بر کیفیت صدا تأثیر می گذارد، به شما امکان می دهد از محیط اطراف خود آگاه باشید و از تماس کمتر با عرق اطمینان حاصل کنید. هدفون شوکز دارای استاندارد IP55 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید