مگ بلاگ

چگونه از iMessage در رایانه شخصی خود استفاده کنیم؟

چگونه از iMessage در رایانه شخصی خود استفاده کنیم؟

برای دسترسی به پیام‌های آیفون خود در رایانه شخصی ویندوزی، گوشی هوشمند باید دارای iOS 14 یا نسخه جدیدتر باشد. در بخش محاسبات، مطمئن شوید که رایانه شخصی شما از ویندوز 11 استفاده می کند. در مرکز این برنامه، برنامه Phone Link قرار دارد که می توانید آن را در رایانه شخصی خود از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید. با این حال، در دستگاه های ویندوز 11، این برنامه اکنون از قبل نصب شده است. شایان ذکر است که اپلیکیشن Phone Link مدتی است که عرضه شده است، اما پشتیبانی از iOS تنها سال گذشته برای آیفون ها ارائه شد. همچنین، به خاطر داشته باشید که همگام‌سازی پیام با رایانه شخصی ویندوزی فقط برای آیفون‌ها در دسترس است و با iPad، تلفن همراه یا غیره، کار نمی‌کند.

اکنون، دو راه برای انجام فرآیند همگام سازی پیام وجود دارد. می توانید انتخاب کنید که برنامه همراه Link to Windows را در iPhone خود بارگیری کنید. اگر نمی‌خواهید درگیر کردن یک برنامه دیگر در این ترکیب مشکل داشته باشید، یک جفت کردن بلوتوث ساده بین آیفون و رایانه شخصی ویندوزی شما نیز کار را انجام می‌دهد. همچنین، به خاطر داشته باشید که برخی از ویژگی های پیام رسانی در دسترس نیستند. به عنوان مثال، تکرار فعلی Phone Link از پیام‌های iPhone که حاوی تصاویر یا ویدیو هستند پشتیبانی نمی‌کند. علاوه بر این، در حال حاضر هیچ پشتیبانی از پیام های گروهی وجود ندارد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید