مگ بلاگ

چگونه اشتراک گذاری خانوادگی را در هات اسپات شخصی آیفون خود فعال کنیم؟

چگونه اشتراک گذاری خانوادگی را در هات اسپات شخصی آیفون خود فعال کنیم؟

برای اشتراک‌گذاری خودکار نقطه اتصال تلفن همراه خود با اعضای خانواده ثبت‌شده در اپل، آیفون خود را باز کرده و به برنامه تنظیمات بروید. سپس روی Personal Hotspot > Family Sharing ضربه بزنید. در تب بعدی، دکمه کنار Family Sharing را تغییر دهید. در نهایت، در کنار نام اعضای خانواده خود، روی درخواست تأیید ضربه بزنید. زیر نام آنها Automatic را انتخاب کنید. پس از آن، اعضای خانواده تعیین‌شده شما می‌توانند هر زمان که نزدیک باشند، به‌طور خودکار به هات اسپات آیفون شما متصل شوند.

وقتی این روند را طی می کنید، ممکن است فکر کنید، “خب، من واقعاً دیگر آنقدر با خانواده صحبت نمی کنم.” خوب، اگر گروهی از دوستان دارید که اغلب آنها را می بینید و مانند خانواده انتخابی شما رفتار می کنند، ممکن است مفید باشد. خوشبختانه، اپل برای ویژگی‌های اشتراک‌گذاری خانوادگی خود تبعیضی قائل نمی‌شود، و شما می‌توانید دوستان خود را اضافه کنید، تا زمانی که آنها حساب‌های اپل داشته باشند و از مسئولیت‌های ناشی از آن مهم نباشند.

اگر می‌خواهید اعضای خانواده جدیدی را به خانواده Apple خود اضافه کنید، مانند آنهایی که در طول سال‌ها از شما حمایت کرده‌اید، در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید