مگ بلاگ

چگونه ایرپادهای مرطوب را خشک کنیم (و اگر آسیب دیدند چه باید کرد)

چگونه ایرپادهای مرطوب را خشک کنیم (و اگر آسیب دیدند چه باید کرد)

پس از اتمام، AirPods و جعبه شارژ را (با درب باز) روی یک پارچه تمیز و خشک، ترجیحاً در یک منطقه گرم و غیر مرطوب، حداقل یک روز قبل از شروع مجدد استفاده از آنها قرار دهید. از طرف دیگر، می توانید آنها را در جعبه ای با بسته های سیلیکاژل قرار دهید. پس از یک روز، سعی کنید هدفون ها را دوباره در قاب قرار دهید، آنها را به آیفون خود وصل کنید و چیزی پخش کنید.

با این حال، اگر AirPods شما پاسخ نمی دهد، که ممکن است نشان دهنده آسیب شدید باشد، هیچ چیز دیگری را روی آنها امتحان نکنید. آنها را به نزدیکترین فروشگاه اپل ببرید و از تکنسین بخواهید دستگاه را بررسی کند. اگر آنها می توانند با برخی از تعمیرات بهبود یابند، مجری در مورد هزینه های مربوطه به شما اطلاع خواهد داد.

اگرچه گارانتی محدود آسیب‌های تصادفی را پوشش نمی‌دهد، اشتراک AppleCare+ به شما این امکان را می‌دهد که برای دو حادثه سالیانه تعمیرات را با قیمت کمتری دریافت کنید. اگر تعمیرات فایده ای نداشت، می توانید AirPods خود را نیز تعویض کنید. مدیر اپل استور شما را در مورد بهترین مرحله بعدی راهنمایی می کند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید