مگ بلاگ

چگونه با استفاده از اپل واچ آیفون گمشده خود را پیدا کنیم؟

قبول کنید یا نه، از زمانی که آیفون خود را دریافت کرده اید حداقل یک بار آن را گم کرده اید. این تقریباً مانند مراسمی برای صاحبان تلفن است، مهم نیست چقدر فکر می کنید که آن را در کنار خود نگه می دارید. در ابتدا، قرار دادن اشتباه دستگاه شما ممکن است مشکل بزرگی به نظر نرسد، اما زمانی که در نهایت آن را بیشتر از آنچه که می خواهید گم می کنید، به سرعت به یک مشکل آزاردهنده تبدیل می شود. مطمئناً، برنامه Find My یک نجات دهنده است زیرا موقعیت مکانی دستگاه شما را به شما می دهد، بنابراین نیازی نیست کورکورانه به دنبال آن بگردید. با این حال، برای دسترسی به صفحه Find Devices در iCloud، همچنان باید برای یافتن تلفن یا رایانه دیگری تلاش کنید.

خوشبختانه، اگر اپل واچ را با آیفون خود جفت کرده اید، مجبور نخواهید بود از تلفن دوست خود استفاده کنید یا رایانه خود را باز کنید تا دستگاه گم شده خود را پیدا کنید. با اپل واچ، دو راه ساده تر برای یافتن آیفون خود در صورت گم شدن یا دزدیده شدن آن دارید. در اینجا راهنمای گام به گام نحوه استفاده از ساعت اپل برای بازیابی آیفون آورده شده است.

روش شماره 1: اگر آیفون خود نزدیک است پینگ کنید

اگر فکر می کنید که آیفون خود را فقط در جایی از خانه یا محل کار خود گم کرده اید، می توانید به سادگی آن را پینگ کنید تا آن را ردیابی کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

  1. با یک بار فشار دادن دکمه کناری (دکمه بیضی شکل کنار تاج دیجیتال) مرکز کنترل اپل واچ را به سمت بالا بکشید.
  2. به دنبال گزینه پینگ (یک نماد تلفن با خطوط ارتعاشی در اطراف آن) باشید.
  3. روی آن نماد ضربه بزنید تا صدای کوتاهی در آیفون شما پخش شود.
  4. یکی از کارهای زیر را انجام دهید:
    1. در اپل واچ سری 8 و بالاتر:
      1. به طور مکرر روی نماد پینگ ضربه بزنید تا تلفن شما دوباره صدای جیر جیر بزند.
      2. صدا را تا زمانی که آیفون خود را پیدا کنید دنبال کنید.
      3. برای کمک به پیدا کردن سریعتر دستگاه خود، به خصوص در مکان های تاریک، نماد پینگ را فشار داده و نگه دارید. این کار باعث می شود گوشی شما هنگام پخش صدا فلش شود.
    2. در اپل واچ سری 9 (و پیدا کردن آیفون 15):
      1. به محض ضربه زدن روی نماد پینگ، یک ویژگی جدید اپل واچ وجود دارد که فاصله تخمینی را به شما نشان می دهد تا نشان دهد چقدر از تلفن خود فاصله دارید. هنگامی که در اطراف حرکت می کنید، متوجه مسیری می شوید که به شما نشان می دهد به کجا باید بروید.
      2. (اختیاری) برای زنگ زدن دوباره تلفن، نماد پینگ را در پایین سمت راست فشار دهید.
      3. (اختیاری) برای اینکه تلفن زنگ بزند و چراغی را فلش بزنید، روی نماد پینگ ضربه بزنید و نگه دارید.
      4. وقتی به فاصله 6 فوتی گوشی خود برسید، صفحه ساعت شما سبز می شود، بازخورد لمسی را روی مچ دست خود احساس می کنید و تلفن شما به طور خودکار صدای جیر جیر می دهد.
      5. پس از پیدا کردن گوشی، یک علامت سبز رنگ روی ساعت شما ظاهر می شود.

روش شماره 2: از برنامه Find Devices استفاده کنید

در حالی که ویژگی پینگ در اپل واچ شما یک راه سریع برای یافتن آیفون نزدیک است، اما اگر تلفن شما نزدیک شما نباشد کمک چندانی نمی کند. در چنین مواقعی، می توانید به جای آن از اپلیکیشن Find Devices در ساعت خود استفاده کنید. در اینجا یک نمای کلی از نحوه کار این است:

  1. در اپل واچ خود، برنامه Find Devices (نماد همراه با لپ تاپ و تلفن) را اجرا کنید.
  2. دستگاه‌ها را مرور کنید تا آیفونی را که می‌خواهید پیدا کنید پیدا کنید.
  3. برای مشاهده گزینه های بیشتر روی آیفون ضربه بزنید. سپس نقشه ای را می بینید که به شما نشان می دهد آخرین باری که به اینترنت وصل شده است کجا بوده است. نقشه آیفون شما را نشان می دهد حتی اگر دستگاه خاموش باشد یا روی حالت کم مصرف یا حالت هواپیما تنظیم شده باشد.
  4. به سمت پایین به بخش Find بروید.
  5. برای پیمایش به مکان آیفون خود، Directions را انتخاب کنید.
  6. گزینه زیر مسیر پیشنهادی را انتخاب کنید. از طرف دیگر، گزینه دیگری را در حالت های حمل و نقل (پیاده روی، حمل و نقل عمومی یا دوچرخه سواری) انتخاب کنید.
  7. مسیر را روی نقشه دنبال کنید.
  8. (اختیاری) اگر دستگاه شما آنلاین است، Lost Mode را فعال کنید تا دستگاه خود را قفل نگه دارد و پیامی برای یابنده ها نمایش دهد تا با شما تماس بگیرند.

با این حال، اگر پیام «بدون مکان» را در صفحه آیفون مشاهده کردید، به قسمت Notifications بروید. سپس، روی Notify When Found ضربه بزنید تا به محض اینکه Find Devices موقعیت گوشی شما را دریافت کرد، هشدار دریافت کنید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید