مگ بلاگ

چگونه با استفاده از Spotify موسیقی را به Apple Watch خود پخش کنید

توانایی گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود در حالی که خارج از خانه هستید یک امتیاز عالی است. در بیشتر موارد، باید بتوانید این کار را از طریق تلفن همراه خود انجام دهید، مشروط بر اینکه برنامه های پخش جریانی صوتی لازم را نصب کرده باشید. با این حال، در صورتی که باتری گوشی هوشمند شما تمام شود و پاوربانک دستی ندارید، گزینه کمتر حجیم پخش موسیقی از طریق ساعت هوشمند است. یکی از گزینه هایی که این قابلیت را ارائه می دهد اپل واچ است.

اگر هدفون یا اسپیکر بلوتوث دارید و اپل واچ سری 3 یا جدیدتر دارید، باید بتوانید آهنگ ها را با یا بدون آیفون خود پخش کنید. فقط مطمئن شوید که دستگاه شنود خود را به درستی با ساعت خود جفت کرده اید. دستورالعمل‌های هدفون یا بلندگوهای خود را برای وارد شدن به حالت جفت‌سازی دنبال کنید و سپس به تنظیمات اپل واچ بروید تا ابزار خروجی خود را از لیست دستگاه‌های بلوتوث شناسایی‌شده پیدا کنید. علاوه بر این، مطمئن شوید که تمام ابزارهای شما به طور کامل شارژ شده اند تا از موفقیت آمیز بودن فرآیند اتصال اطمینان حاصل کنید.

هنگامی که دستگاه شنود شما جفت شد، گام بعدی این است که اطمینان حاصل کنید که سرویس موسیقی مورد نظر خود را روی Apple Watch خود نصب کرده اید. می‌توانید از برنامه موسیقی خود اپل استفاده کنید یا سایر سرویس‌های پخش صوتی محبوب شخص ثالث مانند Spotify را امتحان کنید.

نحوه نصب Spotify بر روی اپل واچ

برای دسترسی به Spotify در اپل واچ، ساده‌ترین راه برای نصب برنامه از طریق آیفون است، در صورتی که دارید. در اینجا به این صورت است:

  1. در iPhone خود، برنامه Watch را اجرا کنید. اگر قبلا هرگز اپل واچ را با تلفن همراه خود جفت نکرده اید، ممکن است از شما خواسته شود که این کار را انجام دهید.
  2. از نوار پیمایش پایین، تب My Watch را انتخاب کنید.
  3. به بخش Available Apps بروید.
  4. به دنبال اپلیکیشن Spotify بگردید و روی دکمه Install در کنار آن ضربه بزنید.

اگر آیفون ندارید، می‌توانید Spotify را از طریق اپ استور در اپل واچ خود نصب کنید:

  1. Digital Crown را فشار دهید، سپس روی برنامه App Store که در صفحه اصلی ظاهر می شود ضربه بزنید.
  2. برای یافتن برنامه Spotify، با استفاده از ویژگی Scribble یا Dictation ساعت، جستجو را بزنید. از طرف دیگر، می‌توانید لیست برنامه‌ها را به پایین اسکرول کنید تا ببینید آیا مستقیماً ظاهر می‌شود یا خیر.
  3. روی برنامه Spotify ضربه بزنید و دکمه Get را بزنید تا نصب شود.
  4. هنگامی که از شما خواسته شد، برای تأیید نصب برنامه، روی دکمه کناری زیر تاج دیجیتال دوبار کلیک کنید.

پس از فشار دادن Digital Crown، متوجه خواهید شد که آیا برنامه Spotify با موفقیت روی Apple Watch شما نصب شده است یا خیر.

نحوه شروع پخش آهنگ های Spotify در اپل واچ

هنگامی که برنامه Spotify را روی Apple Watch خود نصب کردید، باید بتوانید Spotify را روی دستگاه های دیگر – مانند تلفن همراه، تلویزیون یا تبلت خود – از ساعت خود کنترل کنید. همچنین باید بتوانید از سیری برای کنترل پخش موسیقی و پادکست با استفاده از دستورات صوتی استفاده کنید.

با این حال، برای پخش مستقیم موسیقی، پادکست ها و کتاب های صوتی از پلتفرم Spotify به طور مستقیم از طریق Apple Watch، باید یک مشترک Spotify Premium باشید. اگر یک حساب کاربری رایگان دارید، به یکی از برنامه های Spotify Premium موجود ارتقا دهید.

علاوه بر این، همانطور که قبلا ذکر شد، شما همچنین باید یک اپل واچ سری 3 یا جدیدتر داشته باشید که حداقل بر روی watchOS 7.0 اجرا می شود و همچنین هدفون های بلوتوثی که با ساعت جفت شده اند. اگر قصد دارید محتوای Spotify را مستقیماً از ساعت خود بدون تلفن خود پخش کنید، همچنین به WiFi پایدار یا اتصال سلولی نیاز دارید اگر اپل واچ شما دارای برنامه داده باشد.

نحوه کنترل پخش Spotify در اپل واچ

اگر کاربر با تجربه Spotify هستید، برخی از نمادهایی که در برنامه Apple Watch ظاهر می شوند باید برای شما آشنا باشند، مانند پخش، مکث و پرش به آیکون های آهنگ قبلی یا بعدی. همچنین یک نماد قلب وجود دارد که می‌توانید برای افزودن (یا حذف) آهنگ در حال پخش به کتابخانه خود – و در لیست پخش آهنگ‌های پسندیده – روی آن ضربه بزنید (یا آن را بردارید) و یک نماد تلفن برای تغییر دستگاه خروجی برای پخش خود.

در زیر لیستی از سایر حرکاتی که می توانید در اپلیکیشن Spotify برای اپل واچ انجام دهید، آمده است:

  • Digital Crown را بچرخانید تا سطح صدا را تغییر دهید.
  • از صفحه پخش اصلی، انگشت خود را از چپ به سمت راست بکشید تا به صفحه اصلی برسید. در اینجا، شما باید همه لیست های پخش خود را ببینید، از جمله لیستی که در حال پخش است. هنگامی که یک لیست پخش را باز می کنید، باید دکمه های ترکیبی و تکراری اضافی وجود داشته باشد که می توانید برای کنترل نحوه پخش آهنگ های لیست پخش، روی آنها ضربه بزنید.
  • از صفحه اصلی، انگشت خود را از راست به چپ بکشید تا به کتابخانه Spotify و آهنگ‌هایی که اخیراً پخش شده است دسترسی پیدا کنید. اگر محتوای دانلود شده ای دارید، می توانید آنها را در این صفحه نیز پیدا کنید.

نحوه دانلود موسیقی و پادکست های Spotify در اپل واچ

یک امتیاز مهم Spotify Premium که به اپل واچ نیز تعمیم می‌یابد، امکان دانلود محتوا برای گوش دادن آفلاین است. بسته به مدل ساعتتان، ممکن است بتوانید حدود ده ساعت آهنگ و پادکست را در حالی که هنوز یک اتصال اینترنتی قابل اعتماد دارید دانلود کنید و بعداً بدون توجه به اتصال به آنها گوش دهید.

برای انتقال موسیقی Spotify به Apple Watch خود، باید یک لیست پخش جدید ایجاد کنید و تمام آهنگ های مورد نظر خود را در آن قرار دهید زیرا نمی توانید آهنگ ها یا آلبوم های خاص یا هر لیست پخشی که توسط Spotify تنظیم شده است را دانلود کنید. قسمت های پادکست را می توان به صورت جداگانه دانلود کرد، اما اگر آیفون ندارید، قرار دادن این آهنگ های صوتی در لیست پخش جدید نیز توصیه می شود.

برای دانلود محتوای Spotify برای اپل واچ از طریق آیفون:

  1. برنامه موبایل Spotify را راه اندازی کنید و به لیست پخش یا پادکستی بروید که می خواهید به Apple Watch خود منتقل کنید.
  2. روی نماد سه نقطه ضربه بزنید.
  3. دانلود به اپل واچ را انتخاب کنید.
  4. برای تسریع فرآیند انتقال، Spotify را روی ساعت باز نگه دارید و به جای بلوتوث از طریق WiFi دانلود کنید. برای اطمینان از این امر، بلوتوث را به طور موقت از برنامه تنظیمات خاموش کنید، نه از مرکز کنترل.

همچنین می‌توانید لیست‌های پخش آهنگ یا پادکست Spotify را مستقیماً از طریق ساعت خود دانلود کنید:

  1. Spotify را در اپل واچ خود راه اندازی کنید.
  2. برای دسترسی به صفحه اصلی Spotify، انگشت خود را از چپ به سمت راست بکشید.
  3. روی فهرست پخشی که می‌خواهید به صورت آفلاین در دسترس قرار دهید ضربه بزنید.
  4. دکمه دانلود (فلش رو به پایین) را بزنید.

تمام آهنگ‌های Spotify که در ساعت دانلود می‌شوند باید در پوشه Downloads ظاهر شوند که با رفتن به صفحه اصلی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که محدودیت 100 بارگیری در هر لیست پخش وجود دارد. علاوه بر این، دانلود کتاب های صوتی Spotify برای گوش دادن آفلاین در حال حاضر در اپل واچ قابل انجام نیست.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید