مگ بلاگ

چگونه با اپل واچ خود نوار قلب بگیرید

تلاقی لوازم الکترونیکی مصرفی و فناوری سلامت منطقه بسیار حساسی است، جایی که اطلاعات نادرست بزرگ مفهومی بیگانه نیست و حتی مسائل فنی جزئی می تواند زندگی را به خطر بیندازد. کشمکش حقوقی مداوم اپل بر سر فناوری سنجش اکسیژن خون برای اپل واچ جدیدترین نمونه است. بنابراین، جای تعجب نیست که اپل وضعیت ECG را با دوز احتیاطی کاملاً روشن می کند.

این شرکت هشدار داده است که علیرغم گنجاندن سخت افزار ECG، نمی توان از ساعت هوشمند برای سایر شرایط جدی استفاده کرد. اپل به طور خاص خاطرنشان می‌کند که هر داده نشانگر زیستی توسط اپل واچ جمع‌آوری شود، نمی‌توان از آن برای تشخیص مطمئن یا حتی هشدار قبلی در مورد حمله قلبی، سکته مغزی و تشکیل لخته در رگ‌های خونی استفاده کرد.

علاوه بر این، نمی‌توان از آن برای پیش‌بینی شرایط کمتر شدید مانند «فشار خون بالا، نارسایی احتقانی قلب، کلسترول بالا یا سایر اشکال آریتمی» استفاده کرد. اپل همان احترام را برای هر نوع ناراحتی دیگری اعمال می کند، صرف نظر از اینکه اپل واچ می تواند نشانگرهای زیستی مرتبط را جمع آوری کند یا خیر. همچنین، تا آنجایی که داده‌های ECG پیش می‌رود، شرکت پیشنهاد می‌کند که اگر درک درستی از نحوه تفسیر آنها ندارید، همیشه با یک متخصص سلامت خبره در تماس باشید، به‌خصوص اگر قبلاً علائم مرتبط با آن تشخیص داده شده است. مسائل قلبی

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید