مگ بلاگ

چگونه برنامه ایمیل پیش فرض خود را در آیفون تغییر دهید

چگونه برنامه ایمیل پیش فرض خود را در آیفون تغییر دهید

برای تغییر برنامه ایمیل پیش‌فرض خود در iPhone (یا iPad)، دستگاه شما باید iOS 14 یا iPadOS 14 یا بالاتر را اجرا کند. همچنین شایان ذکر است که برنامه ایمیل شما باید از این ویژگی پشتیبانی کند تا بتواند کار کند. اکثر برنامه‌های ایمیل محبوب، از جمله Outlook، Gmail، Yahoo Mail و غیره را می‌توان به‌عنوان پیش‌فرض تنظیم کرد، بنابراین نباید مشکلی ایجاد شود.

برای تغییر برنامه ایمیل پیش فرض خود در iPhone این مراحل را دنبال کنید:

  1. تنظیمات را باز کنید.

  2. به پایین اسکرول کنید و روی هر یک از برنامه های ایمیل خود ضربه بزنید.

  3. روی برنامه پیش فرض ایمیل ضربه بزنید.

  4. برنامه ایمیل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  5. یک تیک آبی در کنار آن ظاهر می شود تا انتخاب شما را تایید کند.

اگر چندین برنامه ایمیل روی آیفون شما نصب شده باشد، تنها یکی را می توان به عنوان پیش فرض تنظیم کرد. با این حال، اگر یک برنامه ایمیل شخص ثالث را حذف کنید، آیفون شما برنامه Apple Mail را به عنوان پیش فرض تنظیم می کند. اگر اصلاً نمی خواهید از Apple Mail استفاده کنید، می توانید برنامه را از آیفون خود حذف کنید و پس از آن یکی از برنامه های ایمیل دیگر شما به عنوان برنامه ایمیل پیش فرض تنظیم می شود. همیشه می‌توانید به عقب برگردید و برنامه ایمیل پیش‌فرض را در تنظیمات تغییر دهید.

می‌توانید همین مراحل را برای تغییر مرورگر وب پیش‌فرض آیفون خود دنبال کنید، اما درست مانند اپل میل، حذف یک مرورگر شخص ثالث مانند کروم، Safari را به عنوان مرورگر پیش‌فرض تنظیم می‌کند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید