مگ بلاگ

چگونه بفهمیم که آیا هنرمندان هنر هوش مصنوعی را در Etsy می فروشند؟

چگونه بفهمیم که آیا هنرمندان هنر هوش مصنوعی را در Etsy می فروشند؟

حتی خاص بودن کلمات کلیدی در جستجوی Etsy شما احتمالاً مانع از نمایش آثار هنری هوش مصنوعی در صفحه نتایج نمی شود. از آنجایی که هیچ راهی برای از بین بردن هنر هوش مصنوعی با اثربخشی 100٪ وجود ندارد، ممکن است عاقلانه باشد که شروع به آموزش چشمان خود کنید تا اشتباهاتی را که بسیاری از برنامه های هوش مصنوعی هنگام تکرار آثار هنری مرتکب می شوند، تشخیص دهید. شاید یادگیری نحوه تشخیص این اشتباهات چندان آسان نباشد، اما همانطور که آری ملانسیانو، هنرمند آزمایشگاه خلاق Google اخیرا به Wired گفت: “در حال حاضر به سختی می توانم تفاوت را تشخیص دهم.” جدای از مشکلات، چندین هنرمند ادعا می کنند که در هنر هوش مصنوعی در Etsy و سایر خرده فروشان آنلاین باید به چند چیز خاص توجه کرد.

اول از همه، به نظر می‌رسد تولیدکنندگان تصویر هوش مصنوعی در رندر کردن دست‌های انسان مشکل دارند و تمایل دارند آن‌ها را در پیکربندی‌های غیرمعمول روی کارهای نهایی قرار دهند. هنرمند مفهومی لوگان پرشاو به Wired گفت که چشم‌ها در آثار هنری هوش مصنوعی نیز اغلب به‌طور محسوسی خاموش می‌شوند، او گفت: «چشم‌ها می‌توانند کمی بدبو هم باشند. به هیچ جا خیره می شوند، یا ساختارهای عجیبی دارند.” در همین حال، برخی دیگر از هنرمندان ادعا می‌کنند که آثار تولید شده توسط هوش مصنوعی فاقد منطق روایی و هدف هستند، زیرا برنامه‌ها درک عملی از طراحی، عملکرد و شاید مهم‌تر از آن انسانیت ندارند.

با توجه به سرعتی که برنامه‌های هوش مصنوعی به یادگیری و تطبیق خود ادامه می‌دهند، ممکن است طولی نکشید که حتی آن نشانه‌های حکایتی نیز حذف شوند. در حال حاضر، خریداران Etsy باید در جستجوی آثار هنری معتبر در سایت بسیار هوشیار باشند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید