مگ بلاگ

چگونه تلویزیون آمازون فایر خود را به دوربین پرستاری/حیوان خانگی تبدیل کنیم

چگونه تلویزیون آمازون فایر خود را به دوربین پرستاری/حیوان خانگی تبدیل کنیم

برای نمایش فید دوربین Ring خود در Fire TV، کافیست دکمه فرمان صوتی را روی کنترل Fire TV خود فشار دهید تا الکسا فعال شود، سپس بگویید: «Alexa, show my Smart Home dashboard». نمای Fire TV شما به داشبورد تغییر می‌کند و دوربین‌های فعال شما را نشان می‌دهد.

برای نمایش یک فید دوربین، دکمه فرمان صوتی را فشار دهید و بگویید: “Alexa, show me (نام دوربین Ring).” اگر Fire TV شما از نمای تصویر در تصویر پشتیبانی می‌کند، می‌توانید فید دوربین را نیز در یک پنجره کوچک‌شده نشان دهید. برای استفاده از مکالمه دو طرفه دوربین Ring خود، دکمه فرمان صوتی را فشار دهید و بگویید: “Alexa, talk to (نام دوربین Ring).” سپس می توانید از طریق بلندگوی دوربین از طریق کنترل از راه دور Fire TV صحبت کنید.

با استفاده از این تنظیمات، می‌توانید مراقب بچه‌ها و حیوانات خانگی خود باشید، در حالی که از دید فیزیکی شما دور هستند، و همچنین بلندگو را نگه دارید تا به آرامی آنها را از شیطنت منصرف کنید. به عنوان مثال، اگر سگ شما بیرون است و پارس می کند، می توانید از بلندگوی دوربین Ring استفاده کنید تا به او بگویید متوقف شود. فقط تعجب نکنید اگر سگ شما به سمت دوربین سرگردان شد و گیج شد که چرا صدای شما از جعبه مرموز بیرون می آید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید