مگ بلاگ

چگونه تگ Xbox خود را تغییر دهید (و چقدر هزینه دارد)

تگ بازی Xbox شما «نام» آنلاین شماست – نحوه شناسایی سایر بازیکنان در بازی. هنگامی که Xbox خود را راه اندازی می کنید، یک برچسب بازی برای شما تعیین می کند. به همین دلیل است که شما مجاز به انتخاب یک برچسب بازی رایگان هستید. “تغییر” فقط این است که شما برچسب گیمری را که واقعا می خواهید تنظیم می کنید. تغییرات اضافی در برچسب گیم رایگان نیستند – هر کدام 9.99 دلار قیمت دارند. (اگر کارت اعتباری مرتبط با حساب خود ندارید، برای تکمیل تراکنش باید جزئیات را وارد کنید.)

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا می‌توانید برچسب بازی خود را تغییر دهید، ترجیح شخصی رایج‌ترین آنهاست. (نکته حرفه ای: اگر می خواهید یک برچسب بازی بدون تعدادی رقم در انتها داشته باشید، آماده باشید که گزینه های مختلف زیادی را امتحان کنید، در املای خلاقیت و غیره استفاده کنید، زیرا احتمال بسیار خوبی وجود دارد که انتخاب شما قبلاً توسط آن فکر شده باشد. یک بازیکن دیگر.) اما هنگامی که تصمیم گرفتید به یک برچسب بازی جدید نیاز دارید، تغییر را می توان در خود ایکس باکس یا در وب سایت ایکس باکس انجام داد. ما رویه هر کدام را بررسی می‌کنیم، بنابراین می‌توانید برچسب بازی خود را تغییر دهید و به بازی بازگردید. (در اینجا یک نکته دیگر وجود دارد: اگر امنیت اصلاً برای شما مهم است و باید مهم باشد، نام یا مکان واقعی خود را در برچسب بازی خود قرار ندهید.)

چگونه تگ بازی Xbox خود را در Xbox تغییر دهید

زمانی که می‌خواهید تگ بازی خود را تغییر دهید، محتمل‌ترین مکانی است که ممکن است در کنسول شما حضور داشته باشید. می‌توانید برچسب‌های بازی موجود را بررسی کنید و ببینید که انتخاب جدید شما در سرویس‌های مختلف Xbox چگونه به نظر می‌رسد. در اینجا نحوه استفاده از کنترلر برای ایجاد سوئیچ آورده شده است:

  1. دکمه مرکزی Xbox را فشار دهید (هنگامی که به کنسول خود وصل هستید روشن می شود) تا راهنمای کنسول باز شود و سپس به “Profile & system” بروید.
  2. نمایه Xbox خود را انتخاب کنید و اگر قبلاً وارد نشده اید وارد شوید.
  3. «نمایه من»، سپس «Customize profile» را انتخاب کنید و سپس تگ بازی فعلی خود را انتخاب کنید.
  4. در زیر عبارت “Choose your new gamertag”، برچسب بازی مورد نظر خود را در کادر متن موجود وارد کنید و سپس “Check availability” را انتخاب کنید. ممکن است به شما گفته شود که برچسب گیم انتخابی شما قبلاً گرفته شده است. اگر چنین است، به تلاش خود ادامه دهید تا زمانی که یکی پذیرفته شود.
  5. در صفحه بعدی، نحوه نمایش برچسب بازی در سرویس های Xbox را بررسی کنید.
  6. وقتی از برچسب گیم جدید خود راضی بودید، «تغییر برچسب بازی» را انتخاب کنید.

چگونه تگ بازی Xbox خود را به صورت آنلاین تغییر دهید

وب سایت ایکس باکس یک صفحه مناسب برای تغییرات تگ بازی دارد. می توانید قبل از اینکه به آن متعهد شوید، برچسب گیم جدید خود را مشخص کنید. در اینجا به این صورت است:

  1. برای تغییرات تگ بازی به صفحه رسمی Xbox بروید.
  2. با آدرس ایمیل و رمز عبور برچسب بازی حسابی که می خواهید تغییر دهید وارد شوید.
  3. با اطمینان از خواندن برچسب بازی فعلی شما در گوشه سمت راست بالای صفحه پس از ورود، تأیید کنید که وارد حساب درست شده اید.
  4. برچسب گیم جدیدی را که می خواهید در کادر متن وارد کنید و “Check availability” را انتخاب کنید. ممکن است پیامی دریافت کنید که می گوید برچسب بازی مورد نظر شما در دسترس نیست. اگر چنین است، دوباره سعی کنید تا زمانی که یکی پذیرفته شود.
  5. برچسب های بازی می توانند حداکثر 12 کاراکتر داشته باشند که شامل فاصله است و نمی توانند با یک عدد شروع شوند. هنگامی که برچسب گیم جدید خود را انتخاب کردید، روی “تغییر برچسب بازی” کلیک کنید.
  6. در صفحه بعدی، می‌توانید نحوه نمایش برچسب بازی در تمام سرویس‌های Xbox را بررسی کنید.
  7. اگر به برچسب بازی جدید خود رسیده‌اید، «Claim it» را انتخاب کنید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید