مگ بلاگ

چگونه در آیفون یا آیپد خود فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشیم

چگونه در آیفون یا آیپد خود فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشیم

استفاده از سرویس iCloud اپل سریعترین راه برای افزودن فضای ذخیره سازی به آیفون یا آیپد شماست. iCloud بین تمام دستگاه‌های متصل به Apple ID شما همگام‌سازی می‌شود و به شما امکان می‌دهد روی داده‌های محلی از جمله عکس‌ها، فیلم‌ها، مخاطبین و سایر فایل‌ها به فضای ابری منتقل شوید. با فعال کردن کلیدهای مناسب، می‌توانید با استفاده از iCloud از کل آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و هرگز نگران از دست دادن اطلاعات ارزشمند در صورت سرقت یا آسیب نباشید.

هر کاربر دستگاه اپل 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان iCloud دریافت می کند. در واقع، می‌خواهید فضای ذخیره‌سازی بیشتری بخرید و می‌توانید با دنبال کردن مراحل زیر این کار را انجام دهید:

  1. در iPhone یا iPad خود، برنامه تنظیمات را اجرا کنید و روی کارت نام خود در بالای صفحه ضربه بزنید.
  2. به iCloud > Manage Account Storage > Buy More Storage یا Change Storage Plan بروید. اگر قبلاً در iCloud+ اشتراک داشته باشید و به دنبال سطح ذخیره‌سازی بالاتر هستید، ممکن است برچسب‌های این گزینه‌ها متفاوت باشد.
  3. طرحی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد و اشتراک را با استفاده از روش پرداخت ترجیحی خود خریداری کنید.

از طرف دیگر، می‌توانید با استفاده از برنامه موجود در دستگاه macOS یا Windows خود، فضای ذخیره‌سازی بیشتری در iCloud خریداری کنید. همچنین توجه داشته باشید که در حالی که بسیاری از ویژگی‌های iCloud و ادغام بومی آن، آن را به انتخاب خوبی برای زمانی که فضای ذخیره‌سازی شما کم است، تبدیل می‌کند، سرویس‌های ابری دیگری نیز وجود دارند که معاملات بهتری ارائه می‌دهند و در تمام دستگاه‌های iOS شما به خوبی کار می‌کنند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید