مگ بلاگ

چگونه در سال 2024 لپ تاپ گیمینگ مناسب خود را انتخاب کنید

چگونه در سال 2024 لپ تاپ گیمینگ مناسب خود را انتخاب کنید

هنگام خرید لپ تاپ بازی، همه چیز به قدرت خام نیست. این همچنین در مورد نحوه قرار گرفتن لپ تاپ در تنظیمات شما است. در دنیایی که لپ‌تاپ‌های معمولی تقریباً پورت‌های خود را به نفع چند کانکتور USB-C و مجموعه‌ای از دانگل‌ها از بین برده‌اند، لپ‌تاپ‌های بازی آخرین سنگر انتخاب پورت‌های پیشرفته هستند. به همین دلیل مهم است که مطمئن شوید لپ‌تاپی که می‌خرید ورودی/خروجی کافی دارد. شما نمی خواهید لپ تاپ رویایی خود را به خانه ببرید، فقط متوجه می شوید که از نمایشگر DisplayPort شما پشتیبانی نمی کند یا با هاب USB Thunderbolt شما سازگار نیست.

هنگام خرید لپ تاپ بازی، هر یک از دستگاه هایی را که احتمالاً به آن وصل می کنید در نظر بگیرید. آیا از ماوس یا صفحه کلید خارجی استفاده خواهید کرد؟ در مورد کنترلر چطور؟ و البته به چیزهایی که همیشه متصل نیستند فکر کنید، مانند دستگاه‌های ذخیره‌سازی فلش USB، گوشی‌های هوشمند، یا هدفون/هدست. علاوه بر این، لپ‌تاپ‌های گیمینگ سطح بالا بدون وب‌کم داخلی که باید به عنوان یک وسیله جانبی نیز به آن متصل شوید، غیرمعمول نیست.

مانند سایر جنبه‌های انتخاب لپ‌تاپ بازی، شما می‌خواهید بر اساس نیاز خود خرید کنید. آیا دستگاه‌های USB شما بیشتر از نوع C هستند یا کابل‌های USB-A قدیمی را در ترکیب دارید؟ آیا قصد دارید به طور مستقیم به LAN برای بهبود عملکرد شبکه در حین انجام بازی های آنلاین متصل شوید؟ در این صورت، به دنبال یک پورت LAN باشید. و آیا از مانیتور ثانویه استفاده می کنید؟ اگر چنین است، مطمئن شوید که یک لپ تاپ با خروجی HDMI خریداری کرده اید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید