مگ بلاگ

چگونه فضای ذخیره سازی را در Google Chromecast خود آزاد کنید (و چرا باید)

چگونه فضای ذخیره سازی را در Google Chromecast خود آزاد کنید (و چرا باید)

اگر همه چیزهای دیگر را امتحان کرده‌اید، اما همچنان تلاش می‌کنید که Chromecast خود را از اتمام فضای ذخیره‌سازی جلوگیری کنید، ممکن است بخواهید راه‌حل پیچیده‌تری مانند افزودن فضای ذخیره‌سازی خارجی را انتخاب کنید. برای ادغام Chromecast خود با فضای ذخیره‌سازی خارجی، باید هابی را پیدا کنید که دارای یک پورت انتقال برق نیز باشد.

از آنجایی که منبع تغذیه Chromecast طوری طراحی شده است که فقط نیازهای برق مورد نظر خود را پوشش دهد، ممکن است نتواند از هاب USB-C اضافی پشتیبانی کند. اگر هاب USB-C اشتباهی را انتخاب کنید، ممکن است یک اعلان کم مصرف دریافت کنید، بنابراین ممکن است مجبور شوید فرآیند آزمون و خطا را طی کنید. برای جلوگیری از این امر، گوگل یک شارژر USB-C را توصیه می کند که می تواند 1.5 A/7.5 W یا بالاتر را تامین کند.

سپس، می‌توانید یک دستگاه ذخیره‌سازی قابل حمل مانند یک USB یا کارت SD را وصل کنید. شما می توانید از یک دستگاه ذخیره سازی قابل حمل تا زمانی که دارای سرعت انتقال USB 2.0 یا بالاتر باشد استفاده کنید. برای حفظ امنیت، می‌توانید دستگاهی با حداقل سرعت انتقال USB 3.0 انتخاب کنید.

هنگامی که دستگاه ذخیره سازی USB شما وصل شد، پیامی برای فرمت مجدد آن دریافت خواهید کرد. با این کار، بهتر است قبل از ادامه، مطمئن شوید که هیچ داده مهمی مانند عکس یا اسناد در داخل دستگاه ذخیره سازی خود ندارید.

متأسفانه، اگر به زیبایی و مدیریت سیم علاقه دارید، این راه حل ممکن است شما را از خوابیدن در شب با ظاهر نامرتب آن جلوگیری کند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید