مگ بلاگ

چگونه می توان بیشترین جستجو را برای روندهای 25 سال گذشته مشاهده کرد

چگونه می توان بیشترین جستجو را برای روندهای 25 سال گذشته مشاهده کرد

هر کاربر Google که می‌خواهد بداند چه چیزی در بخش‌های خاصی از جهان مرتبط است، همیشه می‌تواند Google Trends را بررسی کند. نتایج جستجو در زمان واقعی ردیابی می‌شوند و سپس داده‌ها برای اندازه‌گیری علاقه به موضوعی خاص در یک منطقه خاص در یک زمان خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر گوگل یک وسیله نقلیه بود، به Google Trends به عنوان راهی برای بررسی زیر کاپوت مجازی جستجوی گوگل فکر کنید.

اگر قبلاً از Google Trends استفاده نکرده‌اید، اکنون زمان مناسبی برای بررسی آن است زیرا اکنون یک راه سریع و آسان برای مشاهده موضوعات مرتبط در سال گذشته وجود دارد. در اینجا نحوه رسیدن به آن آمده است:

  1. در رایانه یا دستگاه تلفن همراه، مرورگر وب را باز کنید.
  2. رفتن به
  3. روی نماد همبرگر در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.
  4. سر به سال در جستجو.

باید خلاصه‌ای جامع از موضوعات پرطرفدار را که مردم از طریق جستجوی Google جستجو کرده‌اند، مشاهده کنید. در کنار “مشاهده آنچه در سال 2023 ترند بود” یک منوی کرکره ای است که به شما امکان می دهد کشور یا منطقه ای را که می خواهید ببینید انتخاب کنید. هنگامی که یکی را انتخاب کردید، لیست ها باید متناسب با آن به روز شوند.

موضوعات بر اساس دسته‌هایی مانند اخبار، افراد، کتاب‌ها، میم‌ها و موارد دیگر مرتب شده‌اند. بسته به دستگاهی که برای دسترسی به Year in Search از آن استفاده می کنید، ممکن است سه یا پنج ورودی برتر را در هر موضوع ببینید. برای گسترش خلاصه، روی پیوند “نمایش بیشتر” در زیر موضوع مورد نظر خود کلیک کنید یا ضربه بزنید. اگر از یک دستگاه تلفن همراه برای کاوش عمیق یک ورودی خاص استفاده می‌کنید، به سادگی روی ورودی ضربه بزنید و کاوش را بزنید. در رایانه، نشانگر را روی ورودی ببرید، نماد سه نقطه کنار آن را بزنید و روی کاوش کلیک کنید. همچنین می‌توانید «Search It» را انتخاب کنید تا خودتان موضوع را در گوگل جستجو کنید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید