مگ بلاگ

چگونه می توان حلقه های فعالیت Apple Watch خود را مدیریت کرد

چگونه می توان حلقه های فعالیت Apple Watch خود را مدیریت کرد

ساده ترین راه برای مشاهده اهداف خود استفاده از صفحه ساعت Activity یا اضافه کردن برنامه Activity به عنوان یک عارضه است. اگر صفحه ساعت Activity دارید، می توانید اعداد روزانه خود را در یک نگاه ببینید. اگر نه، برنامه Activity را باز کنید تا جزئیات هر یک از اهداف خود را مشاهده کنید.

برای مشاهده خلاصه هفتگی، برنامه Activity را باز کنید و روی نماد نمودار نواری در بالا سمت چپ ضربه بزنید. یک گزارش کوچک خواهید دید که به شما می گوید در هفته گذشته چند بار به هر یک از اهداف خود دست یافته اید، و جزئیات دیگری مانند میانگین روزانه و مجموع هفتگی برای اهداف حرکت، تمرین و ایستادن.

تاریخچه دقیق تری در برنامه تناسب اندام در آیفون شما موجود است. برای دسترسی به Apple Fitness+ بدون اپل واچ می توان از برنامه Fitness استفاده کرد، اما اگر ساعت هوشمند اپل را دارید، تمام اطلاعات فعالیت شما نیز در اینجا نمایش داده می شود. برگه خلاصه در برنامه تناسب اندام پیشرفت روز را به شما نشان می دهد. روی Trends ضربه بزنید تا داده‌های روند روزانه را برای پارامترهای مختلف مانند ورزش، مسافت، دقیقه ایستادن، کالری فعال و غیره مشاهده کنید.

اگر روی حلقه فعالیت بزرگ در بالا ضربه بزنید، می توانید خلاصه هفته را مشاهده کنید. برای دیدن خلاصه هفته‌های قبل، انگشت خود را به سمت راست بکشید. همچنین، روی نماد تقویم در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید تا فعالیت‌های خود را در طول ماه‌ها یا سال‌ها ببینید. روی هر تاریخی ضربه بزنید تا خلاصه کامل فعالیت آن روز را ببینید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید