مگ بلاگ

چگونه کلید Alt را در مک خود پیدا کنیم

چگونه کلید Alt را در مک خود پیدا کنیم

به طور کلی، کلیدی که نقشی مشابه کلید Alt در ویندوز دارد، کلید Option (⌥) است. دقیقاً در کنار کلید Command (⌘) قرار دارد که جایگزین Ctrl در صفحه کلید ویندوز می شود. با این حال، کلید اصلاح‌کننده AltGr سمت راست که در برخی صفحه‌کلیدها یافت می‌شود، با ترکیبی از Option + Control جایگزین می‌شود.

به همین ترتیب، اگر از صفحه کلید جادویی اپل با رایانه شخصی ویندوزی استفاده می کنید یا ویندوز را روی مک اینتل اجرا می کنید (از طریق Boot Camp)، می توانید از کلید Option برای جایگزینی Alt در میانبرهای خود استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که این بدان معنا نیست که استفاده از Command در هنگام استفاده از صفحه کلید اپل با سیستم عامل ویندوز به این معنی نیست که به طور خودکار به Ctrl ترجمه می شود. Command در واقع به دکمه ویندوز تبدیل می شود، در حالی که Control (برای Mac) مانند Ctrl عمل می کند.

ممکن است گیج کننده باشد، اما اینجاست که نرم افزار مجازی سازی می درخشد. برخی از نرم‌افزارهای مجازی سیستم عامل ویندوز برای مک، مانند Parallels Desktop، می‌توانند میانبرهای مک شما را به محیط ویندوز ترجمه کنند، و از مشکل ترسیم مجدد مکان‌هایی که انگشتانتان می‌روند، جلوگیری می‌کند. این تنها یکی از دلایلی است که Parallels به عنوان بهترین راه برای اجرای ویندوز 11 بر روی مک بوک شما (به خصوص سیلیکون اپل) است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید