مگ بلاگ

چگونه گوش دادن خصوصی را برای دستگاه پخش جریانی Roku خود تنظیم کنید

چگونه گوش دادن خصوصی را برای دستگاه پخش جریانی Roku خود تنظیم کنید

Roku دارای یک برنامه تلفن همراه است که تبدیل ویژگی های خاص را بسیار آسان می کند. برای دانلود اپلیکیشن Roku، به اپ استور دستگاه خود بروید و اپلیکیشن را با نام رسمی آن جستجو کنید: “The Roku App”. اگر در حال حاضر در دستگاهی که می‌خواهید روی آن نصب شود مرور می‌کنید، می‌توانید از این پیوندها برای یافتن آن در فروشگاه Google Play یا فروشگاه برنامه اپل نیز استفاده کنید.

هنگامی که برنامه را دانلود کردید، با استفاده از اطلاعات ورود به سیستم Roku وارد سیستم شوید. به دکمه Remote در قسمت پایین صفحه بروید و دستگاه Roku خود را در بخش دستگاه های قابل شناسایی قرار دهید. بسته به اینکه از چه سیستم عاملی استفاده می کنید، ممکن است در این مرحله از شما خواسته شود که دسترسی به شبکه محلی را مجاز کنید.

مطمئن شوید که Roku شما و دستگاهی که استفاده می‌کنید هر دو در یک شبکه Wi-Fi هستند. اگر اینطور نباشند، Roku شما به عنوان یک دستگاه قابل کشف نشان داده نخواهد شد. همچنین ممکن است بخواهید از استفاده از VPN خودداری کنید، زیرا گاهی اوقات ممکن است باعث عدم نمایش آن در لیست دستگاه شود.

علاوه بر استفاده از آن برای تنظیم گوش دادن خصوصی، برنامه Roku می تواند واقعاً مفید باشد. می تواند کاملاً جای کنترل فیزیکی را بگیرد که در صورت گم شدن، شکستن یا از بین رفتن باتری مفید است. می توانید کانال و صدا را با آن کنترل کنید، از کنترل های صوتی استفاده کنید و به تنظیمات دسترسی داشته باشید. همچنین لازم نیست نگران دریافت پول بیشتری برای آن باشید. برنامه Roku رایگان است و با Roku که قبلاً دارید کار می کند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید